Friday, July 26, 2013

"NOT BAD".....KATA ALVIN DAN VIVIAN..

JUMAAT, 26 JULAI 2013

ITU baru seminggu. Memanglah 'not bad'. tapi, siap le korang bila selesai dibicarakan nanti dan apabila didapat bersalah....masuk buat kali kedua, barulah korang dapat rasa suasana sebenarnya di dalam kandang besi tu. Masa tu, bolehlah korang buat 'video lucah' korang lagi. Sial punya cinabeng. Mampus lagi baik.
Berita sensai bahawa pasangan kontroversi Alvin Tan dan Vivian Lee yang dipenjara tujuh hari di penjara sebelum ini telah dibebaskan dengan jaminan masing-masing RM30,000 amatlah tidak disenangi oleh umat Islam di negara ini. Sepatutnya pasangan cinabeng itu terus di sumbat di dalam penjara samapi ke tarikh pebicaraan mereka. Difahamkan setelah mendatangani surat jaminan di Kaunter Pendaftaran Majistret Jenayah, Mahkamah Jalan Duta semalam. Alvin Tan atau nama sebenarnya Tan Jye Hee dan Lee May Ling (Vivian Lee) hadir di mahkamah kira-kira pukul 10 pagi.  kedua-dua pasangan itu diikat jamin oleh ibu Alvin dan saudaranya dan selesai 25 minit kemudian.
Ketika ditanya oleh pemberita tentang reaksi mereka sepanjang berada di penjara, Alvin dengan tenang hanya menjawab "Not bad (Tidak teruk sangat)." Turut mengiringi pasangan itu, peguam mereka, Choong Joo Tian dan Wong Kee Them. Ramai yang merungut dan berkata, setakat jamin RM30,000 tidak menjadi kudis buat kedua-dua pasangan kurang ajar ini. Kata orang cina, "sap-sap soi". Apapun, walau semarah mana pun kita, Mahkamah telah membuat keputusan. Kita tunggu je lah hari perbicaraan sebenar mereka nanti. Kita tunggu dan lihat. Kalau cakap banyak nanti, kita pulak yang kena dakwa. Baik tutup mulut ~ IBM
TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...