Saturday, March 22, 2014

LOGO DAPIGS DITAMPAL KAT MASJID DAN SURAU? PKR MENGAKU TAK BUAT, JADI SIAPA YANG BUAT?

SABTU, 22 MARCH 2014
Umat Islam di sekitar Saujana Impian, Sungai Kantan dan Kajang Baru, terkejut apabila terdapat pihak tidak bertanggungjawab menampal pelekat logo DAPigs di beberapa Surau dan Masjid hari ini. Rata-rata penduduk tidak boleh menerima perbuatan tersebut yang bertujuan mencetuskan provokasi kaum dan agama menjelang hari mengundi Ahad ini. Pengarah Komunikasi Parti Keadilan Rakyat (PKR), Fahmi Fadzil berkata, pihaknya juga mendapat maklumat tentang kewujudan pelekat logo DAP di kawasan-kawasan majoriti Melayu. Katanya, pelekat berlogo DAP itu diletakkan di papan tanda Surau dan Masjid berkenaan dan kejadian itu dimaklumkan kepada pihak PKR awal pagi ini oleh calon PKR, iaitu calon air mata,  Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail sendiri.

Perkara tersebut turut diakui Timbalan Pengarah PRK Kajang, Zuraida Kamaruddin@Mak Lampir yang menegaskan Pakatan Rakyat tidak sesekali membenarkan taktik kotor sebegini dilakukan. Ye le tu. Cuba nak berlakun le tu. PKR beranggapan pihaknya tidak bertanggungjawab sengaja memainkan sentimen pengundi Melayu kerana melihat pertambahan sokongan yang diperolehi PKR dengan pengundi Melayu, tegas beliau. Justeru, beliau meminta pihak jawatankuasa Masjid dan Surau berkenaan untuk membuat laporan polis berhubung kejadian tersebut bagi memastikan pihak tidak bertanggungjawab tersebut dikenal pasti dan di bawa ke muka pengadilan.

Tapi, kenapa pulak PKR dan Mak Lampir ni yang sibuk-sibuk dan mengaku itu bukan perbuatan mereka? Tak ada siapa pun yang tuduh mereka. Aaha....ini mesti ada yang tak kena. Belum apa-apa lagi depa dah melatah. Tapi, IBM bukan menuduh cuma, seperti biasa, pembangkang akan menuduh itu adalah angkara BN. Lagi-lagi BN. Biar mampus le depa. Wasallam ~ IBM
"TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA"
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...