Thursday, July 17, 2014

BULAN RAMADHAN BULAN MULIA, TAPI RAFIZI PONDAN MASIH MENABUR FITNAH. TAK TAKUT DOSA KE?

KHAMIS, 17 JULAI 2014

INDAH KHABAR DARI RUPA...
KALAU di lihat pada iklan yang dibuat oleh Pengarah Strategi PKR, Rafizi pondan ni, menunjukkan dia adalah pemimpin yang berjiwa rakyat dan sentiasa menjaga keharmonian di dalam bulan puasa yang barakah ini. Tapi, berita yang IBM dapat dari rakan beliau yang juga di dalam parti kelentung rakyat (PKR) tidak menunjukkan Rafizi ini seorang yang mulia dan ikhlas. Masih lagi dengan perangai buruknya itu, menabur fitnah sana-sini walaupun di bulan puasa ini. IBM bukan reka cerita. Ini kisah benar. Rakan sepejuangan dalam PKR meminta supaya Rafizi mengambil kemuliaan pada bulan Ramadhan Al-Mubarak ini untuk menghentikan segala bentuk firnah samada kepada pihak lawan mahupun rakan didalam parti.

Rintihan ini dibuat oleh rakannya didalam parti PKR yang mana juga di fitnah oleh Rafizi menuduh beliau sebagai pencacai UMNO dan orang upahan kepada bekas Setiausaha Politik Menteri Besar Selangor (tak payah sebut nama le ye). Maka, nasihat rakan si Rafizi pondan, sebagai Ahli Parlimen jangan buat fitnah. Rakan Rafizi berkemungkinan akan mengambil tindakan undang-undang, iaitu menyaman Rafizi. Tapi, oleh kerana mengenangkan bulan yang mulia ini niatnya itu di batalkan buat sementara waktu. Memang kita tahu akan akibat fitnah ini. Ianya mengundang kepada suasana politik yang kurang baik, tidak harmoni dan akan menghura-harakan negara.

Berbalik kepada rakan si Rafizi tadi, menurutnya, beliau masih simpan pesanan-pesanan yang terdapat di dalam aplikasi whatsappnya yang dihantar oleh Rafizi. Dan, ianya akan digunakan sebagai bahan bukti jika beliau mengambil tindakan undang-undang terhadap Rafizi dan kini sedang berbincang dengan peguamnya. Dalam pada itu, kawan si Rafizi ini yang juga ahli PKR Cabang Kuala Selangor menyuarakan bahawa beliau tidak gentar sekiranya dipecat daripada keahlian parti berikutan kelantangannya itu. Tapi bro, bagi pandangan IBM apa yang bro buat tu tak salah. Si Rafizi tu yang harus di singkirkan dari parti dan jawatannya sebagai Pengarah Strategi. Percayalah PKR akan hancur gara-gara si Rafizi pondan ini. BERTAUBATLAH Rafizi!!

Feed-back yang IBM dapat baru-baru ini dari ahli-ahli PKR sendiri, mereka akan keluar dari PKR berama-ramai sekiranya Rafizi tidak di singkirkan dari parti. Amaran mereka itu memang serius dan akan bertambah peninglah Ketua Umum PKR, Anwar Brahim. Akhir sekali soalan dari IBM buat Rafizi. Tak takut dosa ke menabur fitnah?? Fikir-fikirkan. Wasallam ~ IBM
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...