Monday, December 13, 2010

Alahai..! Mr Bean PAS Meroyan, Memang Lidahnya Bercabang..

"Memang betul le aku ni kelakar dan lidah bercabang, asyik kelentong orang je..hehe."

Menjatuhkan UMNO/BN Sebagai Kewajipan Serta Fardu Ain : Mahfuz (Mr Bean).

KOTA BHARU - PAS mengutamakan agenda untuk menjatuhkan UMNO dan Barisan Nasional (BN) dan tidak melulu untuk membincangkan hal pentadbiran pemerintahan negara buat masa ini, kata naib Presiden PAS Datuk Mahfuz Omar.
Bagi tujuan tersebut, beliau berkata, pihaknya sedaya upaya menggerakkan ahli dan rakyat untuk menjadikan usaha menjatuhkan UMNO dan BN sebagai kewajipan serta fardu ain pada pilihan raya umum akan datang.
"Kita sepakat untuk menjatuhkan UMNO dan BN, kita tidak fikir soal Perdana Menteri, Timbalan Menteri dan Menteri...fikir untuk menggerakkan pimpinan, ahli rakyat menjadikan ia suatu kewajipan, fardu ain.
"Hasrat kita yang pertama ialah untuk menjatuhkan BN, kemaudian kita fikir lagu mana nak buat..matlamat pertama nikah dulu, kahwin dulu, kemudian baru fikir apa nak buat."
Beliau berkata demekian ketika mengulas konvensyen pakatan pembangkang di Kepala Batas, Pulau Pinang, pada 16 Desember ini, yang katanya tidak akan menyentuh isu penubuhan negara Islam diperjuangkan Pas seperti yang Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Anwar dilaporkan berkata, tidak ada keperluan untuk pakatan pembangkang membincangkan isu itu kerana ia bukan faktor utama konvensyen berkenaan dan bukan isu yang menjadi agenda utama pembangkang.

# IBM : Amboi..amboi...Mr Bean ni dh betul2 melampau. Memang patutlah ada org kata Mahfuz lidah bercabang. Meroyan tak tentu pasal. Depa kata tak nak bincang hal siapa jadi Perdana Menteri, Timbalan Perdana Menteri dan Menteri...kepala otak dia.....dia ingat Anwar si al-juburi tu akan berdiam diri. Depa dah ada pilihannya sendiri. Siapa yg akan menjadi Tim. Perdana Menteri, adalah pilihan si Nuar...apa Mr Bean ni cakap..?...meroyan tak tentu hala....
Memang patulah si Mahfuz ni di gelar Mr Bean, kelakar....hahahahahaha.....Pas..HAMpehhhh..!

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...