Tuesday, December 14, 2010

Rupa-RupaNya Singapura Iri Hati Dengan Malaysia.!!


"Saya Yakin Mereka Ini Cemburukan Negara kita." - Ibrahim Ali

Singapura Iri Hati Pencapaian Malaysia.

KUALA LUMPUR - PendedahanWikiLeaks mengenai penilaian Singapura tentang politik Malaysia kerana sikap mereka yang sering iri hati dengan pencapaian nerara ini.
Presiden Perkasa, Datuk Ibrahim Ali mendakwa, Singapura sudah lama menyimpan dendam terhadap Malaysai dan ini sikap sebenar mereka apabila pegawai Kanan Singapura itu sejak mereka keluar dari Malaysia pada 1965.
"Saya yakin mereka ini cemburukan negara kita. Saya juga tidak terkejut dengan kenyataan WikiLeaks mengenai Singapura. Mereka ini sebenarnya mengamalkan politik sempit."katanya pada sidang media pertama berikutan cuti sakit selama dua bulan akibat pembedahan jantung.
Ibrahim juga mendakwa , Singapura mempunyai kepentingan diri untuk menyebabkan keadaan huru-hara di Malaysia.
Katanya, mereka ini mempunyai agenda sendiri, malah terdapat sekutu mereka di negara ini daripada Parti Tindakan Rakyat (PTR) Singapura.
"Apa yang perlu kita ingat mereka ini mahu menyebabkan keadaan huru-hara di Malaysia sebab mereka tidak puas hati dengan pencapaian Malaysia, "katanya.

# IBM : Singapura juga di labelkan sebagai negara Israel Asia. Kecil, tapi suka mencampuri hal orang lain. Pandangan cetik saya..boleh mampus le Singapura...!!..go to Hell..!!
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...