Saturday, December 25, 2010

Bila 'PUNAHSIHAT' Sewel, Sri Kandinya Pun Turut Sewel..

Kenal siapa wanita ini ?..dikehendaki kerana jarang turun padang. Nama saja wakil rakyat, tapi tak turun padang. A.W.O.L ! Cakap bergegar mengalahkan Sri kandi.

Parti yang melambangkan "Satu Mata" Illuminati Yahudi dengan lambang "Satu Mata" Parti Keadilan Rakyat - Parti Yahudi

Salam, salam perjuangan dan salam 1 Malaysia,

'Buku Jingga' boleh gugat UMNO-BN, takutkan PM, gentarkan TPM. Hebat sangat ke buku jingga mereka tu?...kalot, memang PKR ni dah kalot.

Ketua Wanita KEADILAN Zuraida Kamaruddin menyangkal akan kenyataan PM Datuk Seri Najib Razak, TPM Tan Sri Muhyiddin Yassin dan beberapa pemimpin Umno-BN lain berkenaan program 100 hari Kerajaan Pakatan Rakyat yang diumumkan pada Konvensyen Pakatan Rakyat lalu dilihat seolah-olah ‘amat terdesak’ untuk menyembunyikan suatu kebenaran dari pengetahuan rakyat.

Katanya mengapa perlu PM dan TPM bersungguh-sungguh membidas andai selama ini pentadbiran Umno-BN cukup cemerlang seperti yang dicanang? Inilah bukti bahawa Buku Jingga telah menggugat Umno-BN, menakutkan PM dan menggentarkan TPM.

Ketua Wanita KEADILAN ini berkata, andai Program 100 Hari Pakatan dikatakan sebagai 'politik janji' semata-mata, bagaimana pula dengan janji-janji kerajaan Umno-BN selama 53 tahun mentadbir Malaysia. Sejak era Tunku Abdul Rahman, semua tahu 1001 janji telah dibuat tetapi adakah semua dilaksanakan?

Malah, katanya kenyataan PM ini seolah-olah menampar mukanya sendiri kerana kejadian janji PM di Sibu dan Batu Sapi dan Hulu Sealangor pun masih belum tertunai sehingga kini. Janji sewaktu Bajet 2010 agar tiada kenaikan harga barang, nampaknya didustai PM sendiri. Janji Projek Terminal Puduraya juga sudah menjadi janji Gajah Putih akhirnya. Janji Jambatan Labuan sehingga ke hari ini dilupakan. Inilah bukti, konsep 1Malaysia - Keuntungan Syabas, PLUS dan UDA Mall diutamakan, Rakyat dipinggirkan. Betul ke..?

Malahan, untuk rekod tiada satu pun projek Gajah Putih sepanjang hampir 3 tahun pentadbiran Kerajaan Pakatan, berbanding 3 tahun pentadbiran Pusat Kerajaan BN.

Andai PM kata Program 100 hari Pakatan tidak berpaksi realiti, inilah realiti apabila semakin banyak janji Umno-BN yang tertimbun. Sebaliknya, sejak pentadbiran kerajaan Pakatan Rakyat di 4 buah negeri, dan Perak buat seketika telah membuktikan bahawa Kerajaan Pakatan Rakyat telah melakasanakan agenda merakyatkan ekonomi dengan jayanya. Dengan kenyataan Ketua Wanita KEADILAN tersebut, jelas menunjukkan mereka-mereka ini memang ketandusan idea, memang tak layak memerintah negeri-negeri di semenanjung ini, termasuk sabah dan sarawak. Apatah lagi untuk memerintah Malaysia. Lupakan saja wahai Sri kandi KEADILAN. Kamu dan pemimpin-pemimpin kamu bermimpi di siang hari.

ULASAN IBM : Sebenarnya pemimpin-pemimpin PR bolehlah di kategorikan sebagai pelajar-pelajar dari sekolah pondok yang di terajui oleh orang-orang Pas. Tak ada kelas langsung.....
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...