Friday, July 22, 2011

DAP ada calon-calon anjing untuk bertanding di PRU ke 13 nanti..

[DARI MEJA IBM] :
ASSALAMUA'LAIKUM W.B.T SALAM UKHWAH DAN SALAM SEJAHTERA KEPADA SEMUA

Setelah berjaya memperbodoh-bodohkan PKR dan PAS, DAP kini menabik dada, sombong dan angkuh. Mereka begitu berkeyakinan di PRU ke - 13 nanti, tiada masalah bagi mereka untuk MENUMBANGKAN BARISAN NASIONAL. Mereka boleh letak sesiapa saja calon untuk bertanding, malah letak ANJING sekali pun mereka boleh menang. Begitu sombong dan bongkaknya mereka.

Bagi saya, itu adalah satu PROVOKASI dari DAP, kerana itu adalah mainan politik mereka kerana mereka sudah kehabisan modal. Biarkan, biarkan apa mereka nak kata. Yang penting BARISAN NASIONAL (BN) telah bersiap sedia untuk bertempur di PRU ke-13 nanti.

Dan, kita biarkan anjing-anjing calon DAPig itu menyalak, seperti "Anjing menyalak bukit tidak akan runtuh." Hidup UMNO/BN!! - IBM

Mungkin inikah calon-calon anjing peliharaan Karpal Singh di PRU ke-13 nanti?

Kata seorang pemimpin DAP seperti dilaporkan dalam salah sebuah akhbar berbahasa Cina…. Kalau mereka letak anjing sebagai calonnya pada pilihanraya umum akan datang, mereka tetap boleh menang. Begitulah angkuh, sombong dan biadapnya DAP.

Nampaknya mereka betul-betul yakin dengan kemampuan mereka. Setelah berpuluh tahun selepas menayangkan simbol penyapu pada satu perarakan kemenangan mereka di Kuala Lumpur pada tahun 1969, kenyataan letak calon anjing pun boleh menang adalah kenyataan berani yang cukup biadap dinyatakan DAP.

Mengapa mereka begitu berani, angkuh dan biadap mengeluarkan kenyataan itu?

Dan..yang ini seekor lagi calon dari DAPig!

Jawapannya mudah… mereka yakin jika mereka letakkan anjing sebagai calon mereka, anjing itu akan menang kerana ada anjing-anjing peliharaan mereka yang akan membantu kemenangan anjing tersebut.

Ini kerana DAP yang diketahui sebuah parti yang cukup rasis cukup percaya mereka kini mendapat sokongan sekurang-kurangnya 80 peratus dari pengundi Cina.

Apa yang perlu diusahakan adalah menarik sokongan pengundi bukan Cina khususnya orang Melayu pada pilihanraya umum akan datang.

Oh! ramai rupanya calon-calon anjing DAP ni.

Tugas DAP untuk memecah belahkan undi orang Melayu ini sekarang cukup mudah untuk dilakukan kerana DAP mempunyai keldai-keldai yang sanggup bermati-matian untuk menurut perintah mereka.

Sudah pasti tugas ini akan diserahkan ke bahu dan batu jemala PKR dan Pas.

Jadi kenyataan DAP bahawa mereka pasti menang dengan hanya meletakkan anjing sebagai calon pada pilihanraya umum akan datang adalah cukup berasas.

Ini kerana ada anjing-anjing peliharaan DAP yang sanggup menggadai nyawa bagi memastikan calon anjing DAP itu mencapai kemenangan.


6 comments:

  1. Salam IBM,
    All DAPs is "Dog And Puppy" worshipper.

    ReplyDelete
  2. W'kumusallam.
    enalrahim....

    DAP means : "DOG ACTION PARTY"...sebab, mereka2 ini acting like a dog...memang ngam dgn nama tersebut...hehehe..

    ReplyDelete
  3. cuba try search siri ini di youtube-rosmah perempuan puaka

    betula ke incik rasa?
    saya musykil..sebab adik dia yang berkata2 dlm tu..hmm

    ReplyDelete
  4. Salam.
    rod....
    Kebenaran cerita yg saya dengar dari kawan karib yg tinggal se Kg dgn Datin Rosmah semasa masih di bangku Sek, bahawa adik Datin ini ada sedikit masalah mental, tapi masih dlm kawalan.

    Krisis bermula apabila adiknya ingin menjual sebidang tanah pesaka peninggalan keluarga, tapi Datin tidak setuju. Itulah salah sedikit punca keretakkan hubungan Datin dgn adiknya. Selepas itu ada pihak yg mengambil kesempatan utk melaga2kan Datin dgn adiknya dan memburuk2 nama Datin dgn mengunakan adik Datin sebagai perisai menghentam dan memburuk2 nama Datin Rosmah hingga ke saat ini.

    Bagi itu perkara biasa, dia x nk keruhkan keadaan. Biarlah adiknya yg melalak, tapi dia tetap bersabar. Itulah sedikit sebanyak cerita yg saya dpt dari sahabat karib yg mengenali keluarga Datin Rosmah secara dekat, tapi tidaklah sebeberapa mesra jiran. WA..

    ReplyDelete
  5. terima kasih sempat juga melayan comment2 sy..hmm walau apa pun terima kasih kerana bertukar pendapat.
    ouh..jadi kerana tanah tidak perlu mngaku adik dan anak serta keluarga la ye..ouh hm

    ReplyDelete
  6. Salam.
    rod....
    Dah menjadi lumrah dunia bro. Kerana harta adik beradik boleh bergaduh, bermasam muka, dan ada yg tak mengaku saudara.

    Memang ada pihak2 yg bencikan Datin Rosmah mengatakan dia sombong, tapi, kalau kita amati betul2, dia tidaklah sesombong apa yg dikatak org. Sebagai seorang isteri kpd pemimpin no 1 negara, mana mungkin beliau boleh mengenali semua rakyat, cuma beliau hanya bersalaman dan senyum kpd rakyat yg ditemui. Saya bukan nk bodek, tapi, itulah realiti sebenarnya . WA...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...