Monday, January 17, 2011

Baca SMS : Ustaz Belasah Isteri

Assalamualaikum.

Bila kita mendengar nama 'Ustaz', kita dapat bayangkan orangnya tentu berilmu, alim, bersopan santun, amanah, jujur, tapi.....itu kadang-kadang indah khabar dari rupa. Mari kita ambil iktibar dan berfikir sejenak, layakkah orang ini di gelar 'Ustaz"..??..mari baca...




Gara-gara baca SMS madu

BUKIT JALIL - Hanya kerana membaca khidmat pesanan ringkas (SMS) di telefon bimbit milik suaminya, seorang wanita 44 tahun cedera ditumbuk, dipukul suami tanpa belas kasihan di rumahnya di sini, kelmarin.

Lebih malang, suaminya yang juga nazir sebuah masjid di Sungai Buloh turut menceraikan mangsa sebelum membelasahnya.

Mangsa yang hanya mahu dikenali sebagai Mimi berkata, kejadian berlaku selepas suaminya itu selesai menunaikan solat Isyak.

Menurutnya, sebelum kejadian dia mendapat tahu madunya (isteri pertama suaminya) ada membuat panggilan telefon kepada suaminya yang kebetulan berada di rumahnya untuk mengadukan hal mengenai dirinya. Cerita sepenuhnya..KLIK DISINI..

KATA IBM : Ustaz bukan nabi, bukan malaikat. apalah yang besar sangatnya gelaran 'Ustaz' tu..?...dah ramai para ustaz di zaman ini menyamar. di Sekolah agama, berlaku Ustaz buat perkara yg tak senonoh pada anak murid..macam-macam sekarang ni. janganlah terlalu percaya pada gelaran ustaz dan cara mereka berpakaian, seolah-olah mereka orang alim. (Tak semua, maaf ye)....hehehehe....

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...