Saturday, January 22, 2011

"Jenazah Terbiar" Tidak benar, Imam Kesal Pas Tergamak Putar Belit


Salam.
PAS memfitnah lagi. Itulah kerja PAS yang dah dirasuk oleh syaitan.....


LABIS 22 JAN – Imam Masjid An-Nur, Felda Tenang, Hj Mohd Shariff Hj Hasan kesal dan kecewa dengan tindakan penyokong Pas yang mempolitikkan Fardhu Kifayah semata-mata untuk kepentingan politik sempit mereka.

Menurut beliau dakwaan bahawa jenazah Setiausaha UMNO Cawangan Felda Tenang, Abdul Latif Subhi bin Mohd Din, 61, terbiar dan tidak diuruskan oleh kariah Felda Tenang adalah satu penipuan dan pembohongan melampau.

“Beliau sebenarnya Setiausaha UMNO cawangan Kolam Air…..Saya sendiri yang baca Talqin manakala proses menggali kubur dan sebagainya diuruskan oleh jawatankuasa khairat kematian yang diketuai oleh Hj Hamzah Abd Manaf. Jika mereka mengatakan jenazah terbiar, itu adalah satu kenyataan yang tidak benar.

Mari baca sampai habis dan nilaikan.....KLIK DISINI

Hal orang mati pun Pas buat sebagai satu gurauan, apa tah lagi yang lain-lain. Memang HAMpeh. Pas..piss..puss. Memang celako lah lu PAS - IBM

2 comments:

  1. calon bn 4 isteri???????

    dan-teslamarin.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Salam. Apa masalahnya beristeri 4 di dalam politik.? Orang Pas tak ada ke ygn beristeri empat. Mereka lagi hebat. Boleh cerai dan tukar isteri pulak.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...