Tuesday, January 18, 2011

Kantoi : Pejabat Shuhaimi diserbu lagi..

"Kenapa saya seorang yang disiasat?" - Shuhaimi


Katanya, Polis terlalu aggresif, bertindak secara melulu. Ini ekoran pejabatnya diserbu oleh pihak polis buat kali kedua.

ADUN Sri Muda, Shuhaimi merasakan kurang puas hati, kerana pusat perkhidmatan Masyarakatnya di kota Kemuning sekali lagi diserbu dan polis mengambil beberapa peralatan komputer termasuk bil air dan elektrik untuk tujuan siasat.

Menurutnya, ketika serbuan itu dibuat, beliau tidak berada dipejabat kerana menghadiri mesyuarat. Polis datang secara tiba-tiba tanpa memaklumkan terlebih dahulu kepada beliau.

Beliau juga meluahkan rasa tidak kepuasaan hati, kerana, kenapa beliau seorang sahaja disiasat. Bagaimana pula artikel mereka-mereka yang disiarkan didalam akhbar-akhbar arus perdana yang dikatakan mencetuskan rasa benci pada dirinya..?

Kalau mulut tu terlalu celupar, ikut sedap mulut je, tanpa fakta, berani buat, berani tanggung le bro. kenapa sekarang baru takut, dan nafikan itu semua. Be gentlement. Itulah akibatnya bila dan masuk kedalam perangkap Pakatan Rakyat....musnah hidup korang semua.....masih belum sedar lagi..?.....jawapan ada di tangan anda semua. - IBM




Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...