Sunday, January 30, 2011

Terkini Di DUN Tenang..masih Tenang.

Suasana Terkini Di Pilihan Raya DUN Tenang.

CALON Barisan Nasional, Mohd Azahar Ibrahim membuang undi di saluran tiga Dewan Serbguna Kampung Paya Merah, bagi pilihan raya kecil DUN Tenang pagi ini.
SUASANA di sekitar kawasan pusat mengundi di Sekolah Menengah Kebangsaan Tenang Stesyen yang terjejas akibat hujan lebat sejak awal pagi tadi ketika pengundi mula keluar mengundi pada pilihan raya kecil DUN di Labis pagi ini.
JENTERA Barisan Nasional Kampung Lembah Bakti membawa pengundi menaiki kenderaan pacuan empat roda untuk keluar mengundi selepas rumah mereka di naiki air pada pilihan raya kecil DUN Tenang.
PENGUNDI membuat pemeriksaan sebelum memasuki Dewan untuk mengundi bagi pilihan raya kecil DUN Tenang, pagi ini.

LABIS: Beberapa laluan sekitar Kampung Sawah dan Tenang Station di sini dilaporkan dinaiki air berikutan hujan lebat sejak semalam.

Pihak berkuasa sedang mengambil langkah untuk membantu membawa pengundi ke pusat pengundian bagi membolehkan mereka menunaikan tanggungjawab pada pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Tenang.
UPDATE :

DUN Tenang: 7,219 keluar mengundi setakat 12 tengah hari

* Selamat mengundi kepada semua warga di DUN Tenang. Gunakan kuasa anda sebagai pemilih, dan pilihlah calon yang benar-benar boleh berkhidmat untuk semua. Sudah semestinyalah calon Barisan nasional -
IBM
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...