Monday, January 23, 2012

Anugay Really 'No Eggs', Kenapa Hanya Saman Utusan???


IBM setuju 100% apa yang dikatakan oleh Ketua Pergerakan Puteri UMNO, Datuk Rosnah Abdul Rashid Shirlin. Kenapa Utusan Malaysia saja yang DS Anwar berani nak saman?. Bagaimana dengan yang lain-lain seperti bekas rakan baiknya, Datuk S. Nalakaruppan dan beberapa lagi individu lain termasuk pengandali portal Malaysia Today, Raja Perta Kamaruddin. Kan apa, ini kerana individu terbabit juga kerap mengkritik secara terbuka akan kredibiliti Ketua Pembangkang itu sebagai pemimpin.

Oleh yang dimikian, Datuk Rosnah mencabar DS Anwar untuk menyaman mereka-mereka yang nama-nama mereka di sebutkan tadi. Kenapa DS Anwar hanya nak saman Utusan (Utusan Malaysia) sahaja?. Adalagi individu-individu patut beliau saman. Antaranya, adik Azmin Ali, Ummi Hafilda dan Datuk Shazryi Eskay kerana mereka juga kerap mengkritik beliau.

Mungkinkah mereka-mereka ini banyak menyimpan rahsia-rahsia yang mana jika Anwar menyaman mereka-mereka ini, maka berkuburlah  riwayat politik beliau??. Ummi contoh, banyak lagi yang akan beliau dedahkan sekiranya Anwar terus menyerang Kerajaan. Begitu juga yang lain-lain, hanya menunggu masa yang sesuai untuk mendedahkan segala perancangan dan rahsia-rahsia Anwar bagi menjatuhkan Kerajaan Barisan Nasional (BN) dan seterusnya menjadi Perdana Menteri Malaysia.

Mengikut Kata Datuk Rosnah lagi, beliau yakin tindakan Anwar menyaman Utusan Malaysia sebagai satu taktik untuk menghalang akhbar itu daripada melapor dan menulis kegiataan serta kenyataan negatif pemimpin pembangkang itu di luar negara. Sebenarnya tidak timbul 'fitnah' kerana apa yang ditulis oleh Utusan Malaysia adalah berdasarkan fakta semata-mata. Hanya menyiarkan artikel bertajuk 'Tolak Anwar' sampai nak kena saman RM50 juta?

Telo Anwar hanya tinggal sebiji je yang boleh pakai. Sebiji lagi tu...faham-faham je le...

Atau adakah Anwar khuathir rakyat akan hilang kepercayaan terhadap beliau apabila rakyat membaca akhbar tersebut. Bagi IBM, Anwar 'Really No Eggs' . Bukan kerana apa, dia sebenarnya ketakutan. Oleh itu IBM beranai menyatakan bahawa Anwar tidak layak menjadi pemimpin, apatah lagi sebagai Perdana Menteri. Menyaman Utusan Malaysia adalah di ibaratkan seperti satu lagi siri 'drama' Ketua Pembangkang itu bagi meraih simpati rakyat.

Kesimpulannya, Anwar memang 'tak ada telo', pengecut, cakap bergegar-gegar, cakap tak serupa bikin, pembohong, penfitnah dan 'king of liwat'. Percayalah Anwar, segala perbuatan kamu di muka bumi ini sentiasa di perhatikan oleh Allah swt. setiap perbuatan yang kamu lakukan di catat oleh dua malaikat yang di utuskan oleh Allah. Adakah kamu percayakan itu semua?. Fikir-fikirkah wahai Anwar. Pintu taubat masih terbukak luas untuk kamu. Ikhlas dari saya : IBM


TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
                   ------------------------------------------------------------------------------------------
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...