Monday, January 9, 2012

Peliwat (Dajal) Di Bebaskan...Tapi, Belum Selamat


WALAUPUN bebas dari pertuduhan liwat, Anwar masih belum rasa selesa. Ketua Pembangkang itu mengakui beliau masih belum boleh menarik nafas lega walaupun bebas daripada pertuduhan liwat. Beliau berkata, masih terlalu awal untuk menyatakan apa-apa kerana ruang untuk meneruskan pendakwaan masih ada.

Bagi pandangan IBM, Anwar dapat merasakan kemungkinan satu lagi pendakwaan akan dikemukan bagi membuka semula kes liwatnya itu. Apapun keputusan telah dibuat, kita terima je lah  dan tunggu perkembangan selanjutnya. 

Bagi Saiful, jangan kecewa dan putusan asa. Dunia belum lagi kiamat. Kalau iapun Anwar terselamat dari tuduhan liwat tu, tapi, itu di dunia. Akhirat sudah tentu dia tidak akan terlepas. Jawap le dia nanti. Dan kepada keluarga puaka ni, Wan Azizah, Nurul Izzah, jangan takbur.

Dulu korang  caci mahkamah, pincang le dan bermacam-macam tomahan dan cacian terhadap perhakiman di negara ini. Sekarang Anwar di bebaskan, puas le hati korang ye? 

Bebas ni Dajal ni, tidak bererti dia boleh jadi Perdana Menteri dan akan tawan Putrajaya. Kita tunggu di PRU ke-13 nanti. Kita tengok pulak siapa yang kena. Kecewa campur geram akan keputusan yang diterima. - IBM

HATI-HATI PENYOKONG-PENYOKONG ANWAR SEKELIAN. LEPAS NI DIA AKAN CARI MANGSA YANG BARU. DIA TAHU KALAU BUAT LAGI DI AKAN MENANG DALAM KES LIWAT KERANA IANYA SUDAH JADI DARAH DAGINGNYA.
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...