Sunday, January 22, 2012

Kalau 'Benang Basah' Pun Boleh di Tegak, Inikan Pulak 'Anu' Anwar, Kata Azmin..Kah..Kah..Kah...Anugay!!!

Lihatlah betapa sayangnya Azmin pada Anwar. Berkorban apa saja..huhuhu...

Azmin dan kuncu-kuncunya dari PKR percaya bahawa kebenaran akan dapat ditegakan dalam rayuan pendakwaan terhadap keputusan Mahkamah Tinggi yang membebaskan bos kesayangan mereka, Datuk Seri Anwar Ibrahim, peliwat no 1 negara dan guru segala peliwat. Dengan berpandukan kepada kata-kata pribahasa melayu, 'seperti menegakkan benang basah' yang mana ianya tak mustahil di tegakkan jika betui caranya, maka buah hati Anwar Ibrahim, Azmin Ali tetap akan bersedia bagi menghadapi rayuan itu, begitu juga Anwar.

Sambil itu, Azmin meluahkan perasaan kesalnya kerana rayuan itu dibuat atas desakan pihak tertentu yang masih tak puas hati dan ingin menamatkan riwayat politik bosnya, Anwar Ibrahim. Namun katanya, ia tidak terkejut dengan keputusan itu kerana ianya pasti akan berlaku. Bagi Azmin dan puka-puak dan penyokong Anwar percaya bahawa Anwar tidak bersalah.  Saiful yang gatal nak bagi, hehehe..lebi kurang begitu le kot. Suka sama suka.

Apapun Azmin, IBM rasa elok le kamu tutup mulut kamu tu buat sementara waktu ni, tunggu keputusan dari mahkamah nanti dan kamu nasihatkanlah bos kamu tu untuk lebih bersedia dengan bahan-bahan bukti yang lebih releven bagi mempertahankan dirinya dari tuduhan tersebut untuk kali kedua. Perlu di ingat wahai Azmin, langit tidak selalunya cerah, "jangan disangkan panas ke petang, rupanya hujan di tengah hari".

IBM juga ingin menginggatkan Azmin, balik le ke pangkal jalan, keluarga kamu sedang menanti. Azwan adik kamu sudah kembali kepangkuan keluarga dan sudah pun berdamai dengan Ummi adik kamu. Ibu kamulah orang yang paling gembira kerana penderitaannya selama ini dan berkat doanya kepada Allah swt telah di makbulkan. Akhirnya anak-anaknya bercantum kembali, kecuali kamu dengan keras kepala kamu dan masih taksub dengan bos kamu, Anwar Ibrahim. 'BERTAUBAT' lah Azmin. - IBM
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...