Friday, January 20, 2012

Isu NFC : Memang Mulut Mak Lampir Tak Boleh Tutup, Asyik Ternganga 24 Jam...Hahahahaha..!!


MEMANG le. Kalau mulut tu dah jenis mulut 'tempayan', mana boleh tutup. Asyik terbukak le 24 jam. Hati pulak hati yahudi, maka, memang elok beno le dia di panggil 'mak lampir'. Memang ada rupa pun. Walaupun akan disaman, namun mak lampir tidak gentar. Katanya dia sama sekali tidak akan berdiam diri malah akan terus memperhebatkan kempen pendedahan skandal Pusat Fidlot Nasional (NFC) ini.

Mengikut kata Mak lampir ni, atau nama sebenarnya, Zuraida Kamaruddin yang juga Ketua Wanita PKR (barwa) kepada Anwar Ibrahim, sebagai seorang wakil rakyat, beliau tidak gentar untuk terus memperjuangkan isu NFC sama ada di dalam atau di luar Dewan Rakyat. Katanya lagi, Sharizat tidak berhak menghalang mereka bersuara. Selaku Ahli Parlimen, beliau berhak membela dan memperjuangkan isu rakyat. Demi rakyat beliau akan terus bersuara. Amboi, amboi, garangnya mak lampir ni.

Belum kena boleh cakap banyak wahai mak lampir oi. Kalau dah kena nanti mana nak cari duit sebanyak tu. Mak lampir rakannya dari PKR, Mohd Rafizi Ramli di saman oleh Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil atau lebih mesra di panggil kak Ijat. Saman fitnah yang bernilai RM100 juta. Wooi!! bukan sikit-sikit. Nampaknya sekarang ni musim sama-menyaman.

Shahrizat juga memohon perintah injuksi bagi menghalang Zuraidah dan Mohd Rafizi daripada terus membuat sebarang pernyataan atau kenyataan secara bertulis terhadapnya dan NFC atau Styarikat-Syarikat bersekutunya. Kalau le kes ini betul-betul lekat, dan mak lampir dan Rafizi didapati bersalah, mana mereka nak dapat duit bayar saman tu ye?

Ataupun Mak lampir dan Rafizi minta supaya diselesaikan kes ini di luar mahkamah. Itu adalah andaian dari saya, IBM. Apapun kita tunggu perkembangan selanjutnya, walaupun akan memakan masa, tapi, berbaloi untuk di ikuti.  - IBM
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...