Thursday, January 26, 2012

Ayoo..Yoo..Yoo..Pencacai Anwar Dan Ambiga Berang. Gambar Di Conteng. Kah!Kah!Kah!!!!

ADUHAI. Mengamuk sakan ketua penerangan PKR kepung bila poster Anwar dan Ambiga di conteng. Isss..Isss, siapa le punya kerja ni. Seperti biasa, Umno le yang jadi target mereka-mereka ni. Menuduh Umno tanpa bukti yang jelas. Memang balaci-balaci Anwar Ibrahim dan Ambiga ni telah dilatih minda mereka untuk menuduh Umno yang jadi dalangnya sekiranya apa-apa yang berlaku terhadap pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat, khususnya PKR.

Yang mana satu si Arjunan ni ye?. Baju kuning ke atau baju putih?. bukan si tua aney tu.


Apa, mereka ingat orang-orang Umno ni tak ada kerja lain ke?. Banyak lagi perkara-pekara lain yang berfaedah boleh dibuat. Apa jadahnya nak pergi conteng dan tulis yang bukan-bukan pada poster monyet jantan dan monyet betina mereka tu. Besar sangat ke mereka-mereka tu?. IBM nak habak pi pada balaci-balaci Anwar dan Ambiga ni. Kalau nak cari publiksiti, itu bukan caranya. Tunggu PRU ke-13 nanti. Sekarang bukan masanya. Bodoh!!.

Yang Seronoknya tu, poster Anwar di conteng dengan tulisan 'Anwar keldaikan rakyat, 'lesbian, gay, bisexual, transex', 'Himpunan sex bebas 901' dan 'liwat tetap liwat'. Sementara di poster Ambiga pulak tertulis dengan slogan 'lesbian, gay, bisexual, trans' dan 'undi Ambiga undi sex bebas'. Hahaha....kelakar, memang kelakar betui bila dibaca.

Apapun, apa yang tertulis tu, memang betui dan mesti si penyonteng ni tahu asal usul Anwar dan juga Ambig ni. Kalau tidak bukan senang nak karang dan susun ayat-ayat yang power tu. Hehehe.  Kenapa nak marah-marah sedangkan orang yang menulisnya tidak dikenali?. Mana tahu kot-kot orang depa sendiri yang conteng, tiba-tiba melenting dan main tuduh-tuduh tanpa bukti. IBM nak jelaskan di sini, antara korang semua (kaum India) pun berbelah dan berpuak-puak kerana berebut jawatan. Memang korang ni betui-betui gila jawatan.

Maka, korang jadilah hamba dan kaldai kepada dua ekor manusia yang banyak menyusahkan rakyat. Sebelum itu, IBM nak tanya. Anwar dan Ambiga dah tahu ke? Oh ya, IBM terlupa pulak. Nama ketua penerangan PKR kepung tu, Arjunan. Kononnya dia dah buat Polis repot. Repot-jangan tak repot. Kan negara kita ni mengamalkan demokrasi. - IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
              ------------------------------------------------------------------------------------------------

4 comments:

  1. Cari publisiti murahan tu. Sendiri buat, sendiri buat laporan polis.

    ReplyDelete
  2. kesian UMNO asyik kena di tuduh membuat konspirasi saja, tak patut mereka buat begini

    ReplyDelete
  3. Wake UP!,
    Memang itulah kerja Pakatan Haram jadah ni. Tak habis2 cari publisiti murahan. IBM rasa mereka2 ni telah di asuh dlm kepala otak mereka utk mencari salah org lain.

    ReplyDelete
  4. Omar Ja'afar,
    Salam bro,
    Apa nak buat bro. Sikit-sikit salah Umno. Tapi, itu tak hal lah. kami org2 Umno dah lali. biak pi apa diorang nak kata. Yang penting, kita tak buat.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...