Friday, January 27, 2012

"Batu Api' Besak Rupanya Si Aziz Bari Ni!!!

RUPA-RUPANYA si Aziz Bari bukanlah cerdik mana orangnya pun. Setakat jadi 'batu api, tukang bodek dan tikam belakang kawan', itulah kepakaran yang ada pada dia. IBM tak nak ambik tahu pun permasalahan dia dengan Ustaz Azizan, Menteri Besar Kedah tentang isu AUKU. Itu masalah depa. 

IBM hanya nak tanya pada Aziz Bari ni. Kenapa dia sibuk sangat dan hentam Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Azizan Abdul Razak untuk  menyertai BN jika beliau terus menyokong Akta Universiti dan Kolej Universiti (AUKU),??. Kamu tu hanya bekas pensyarah Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIA), dah jadi ahli Pas ke kamu ni dan apa jawatan kamu di dalam Pas?

Bagi IBM, itu hak dia. Dan apa yang kamu dapat apabila menggesa pucuk pimpinan Pakatan mengambil tindakan tegas terhadap Azizan kerana pendirian Menteri Besar Kedah itu?

IBM bukan penyokong Pas, dan juga penyokong DS Azizan. Tapi, sikap batu api yang ditunjukkan oleh Aziz Bari ini, lambat laun akan memusnahkan orang-orang melayu itu sendiri, terutamanya dalam Pas. Pas kini didalam keadaaan yang amat-amat tenat dan akan bersedia menghadapi serangan dari bekas ahlinya yang dipecat, iaitu Datuk Dr Hasan Ali yang akan membuat 'roadshow' keseluruh negara untuk memerangi Parasit yang terdapat didalam Pas dan akan mendedahkan kepada orang ramai. Kita tunggu. - IBM


TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
            --------------------------------------------------------------------------------------------------
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...