Tuesday, January 17, 2012

Hasan Ali Mengajak Rakyat Tolak Anwar

SEBAHAGIAN daripada berpuluh-puluh wartawan yang hadir pada sidang akhbar oleh Datuk Dr. Hasan Ali di kediamannya di Pinggiran Taman Tun Dr. Ismail, Kuala Lumpur, semalam.

TOLAK pemimpin yang tidak bermoral yang bercita-cita nak jadi Perdana Menteri. Itulah kata-kata nasihat Datuk Dr Hasan Ali kepada rakyat khususnya penyokong-penyokong Pas dan juga penyokong-ponyokong Anwar Ibrahim. 

Bekas Pesuruhjaya Pas itu membidas Datuk Anwar Ibrahim kerana mempertikaikan undang-undang berkaitan homoseksual di negara ini. Ini jelas bahawa Anwar adalah pengemar homoseksual bebas dan apa yang dia lakukan kepada bekas pemambantu khas beliau, Saiful Bukhari adalah benar. Hanya dia terlepas didalam kes liwat II nya itu kerana mahkamah menolak bukti DNA yang kononnya tidak lagi releven.

Dan sepekara lagi, pendirian Anwar tentang hal tersebut bukanlah perkara baru, malah itulah pandangan peribadi dan pegangan asasi dan kegemaran (hobi) penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) tersebut. Oleh itu, beliau menggesa rakyat menolak perjuangan Anwar kerana kegiatan tidak bermoral itu jika dihalalkan boleh mencetuskan pergolakan dan perpecahan dalam masyarakat serta kekacauan dalam negara.

Ini kerana, Anwar Ibrahim menyimpan para penyokong yang begitu kunu, fanatik dan ala gangster bagi tujuan politik songsang yang mana beliau benar-benar berhajat nak jadi Perdana Menteri sebelum  dia dipanggil oleh Allah s.w.t. kalau tidak Anwar mati dengan mata terbeliak, kempunan tak dapat jadi Perdana Menteri.

Sementera itu, pada sidang akhbar di kediamannya di Kuala Lumpur semalam, Datuk Dr Hasan memberitahu beliau akan mendedahkan mengenai ancaman golongan parasit dalam Pas. IBM sokong apa yang Datuk Dr Hasan Ali katakan itu, demi bangsa dan agama. - IBM

  • TAK SABAR NAK TAHU SIAPAKAH PARASIT DIDALAM PAS YANG DIMAKSUDKAN OLEH DATUK DR HASAN ALI.
  • 2 comments:

    1. ayuh hasan. dedahkan je. jangan simpan lama sangat. takut tak sempat plak.

      ReplyDelete
    2. Salam jie,

      Betul tu. Tak sabar rasanya nak tahu siapakah 'parasit' yg dimaksudkan oleh Datuk Dr Hasan Ali. ayuh, dedagkan segera..

      ReplyDelete

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...