Saturday, June 30, 2012

Marah Bebeno PAS Bila Kata Undi UMNO Dapat 'Pahala'

Tu, Tu Yang Diatas Tu Saja Yang Boleh, Umno Tak Boleh~ Nik Aziz

MARAH bebeno Pas bila mendengar suara-suara lantang mengataakan undi Umno 'dapat pahala'. Melenting habis depa dan mencabar akan kesohihan kenyataan itu. Dalam erti kata lain, Pas tidak boleh menerima kenyataan undi Umno dapat pahala. Bagi mereka undi Pas saja yang menjamin dapat pahala dan masuk syurga. Kelakar, kelakar, memang kelakar betui Pas ni.

Disebabkan itu, Pas Mencabar Umno membuat kenyataan bahawa mengundi parti itu atau Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya umum akan dikira sebagai amal soleh dan mendapat pahala sama seperti yang dinyatakan Pas kepada penyokongnya. Bermakna, segala amal soleh orang-orang Umno tidak mendapat pahala, hanya orang-orang Pas sahaja yang dapat. Fatwa mana yang Pas pakai ni?...lagi satu kenyataan yang bodoh, benggong dan amat menyesatkan dari Pas.

Semalam, salah seorang kuat Pas membuat kenyataan jika Umno percaya perjuangannya selari dengan apa yang dikehendaki Islam, maka tidak ada salahnya untuk parti itu membuat dakwaan seperti apa yang Pas dakwa. Nampaknya Pas nak mengajak Umno jadi sesat seperti mereka. Oh tidak...Umno tidak akan berbuat demekian. Umno tidak akan membohongi ahli-ahlinya. Itu hukum Allah. Jangan di permainkan hukum Allah, buruk padahnya. Patutlah dah ramai beno orang bercakap-cakap dan berkata-kata bahawa Pas adalah Parti Ajaran Sesat. Jangan marah. Ini kenyataan, bukan rekaan. Umno tidak pandai buat rekaan.
 Pas Tidak Boleh Menerima Kenyataan Seperti (gambar) Di Bawah Ini : 


Tapi......UMNO Tidak akan Berbuat Demekian.
Menurut kata orang kuat Pas tu lagi, orang Umno ni kurang dalam ilmu agama, suka membuat tomahan kononnya kenyataan Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Aziz Nik Mat yang sebelum ini menyebut 'undi Pas dapat pahala' sebagai ajaran songsang. Secara lojiknya memang betui dan songsang pun. Maka katanya, Umno tidak akan berbuat seperti apa yang Pas lakukan bahawa undi parti itu akan dapat pahala. Oh tidak ! Itu kerja orang gila, bodoh, cetek ilmu agamanya, samalah seperti Pas ni. Dan...IBM yakin rakyat tidak akan termakan hasutan dan dakyah songsang seperti yang Pas lakukan.


Perjuangan kami orang-orang Umno adalah telus dan tulus, semata-mata untuk rakyat jelata dan memperjuangankan  agama, bangsa dan negara. Fikir-fikirkanlah sejenak, kerana sejenak itu boleh mengubah segala-galanya. Sekian dari saya ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA 
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...