Saturday, June 23, 2012

Anwar Guna Khidmat 'BOMOH' Cari Wanita Misteri??

Ummi Hafilda Ali menunjukkan bukti terbaru isu Anwar Ibrahim didakwa memiliki akaun luar biasa berjumlah RM3 bilion di Kuala Lumpur, kelmarin.


ANDA semua percaya kat bomoh tak?..ialah, segala apa yang anda buat, cari dan bermacam-macam ikhtiar telah dibuat, tak berjaya. Maka terlintas di hati kecil kita nak cari bomoh, kot-kot dia boleh tolong. Walaupun menggunakan khidmat dan nasihat  bomoh adalah kerja sirik, tapi...kalau dah terpaksa, nak buat apa. betul tak?

Semalam, semasa IBM bersama-sama rakan Rukun Tetangga (RT) semasa membuat rondaan SRS di tempat kediaman IBM, tiba-tiba seorang rakan IBM membuka cerita tentang kes terbaru ketua Pembangkang yang memiliki akuan luar biasa sebanyak RM3 billion semasa beliau menjawat jawatan Timbalan Perdana Menteri dan Menteri keewangan demi untuk kepentingan dirinya dan kroni-kroninya. Ini kerana, segala bukti telah ada di tangan musuh Anwar, dan yang terkini tentang seorang perempuan 'misteri' yang sangat-sangat Anwar kenali.  Ummi Hafilda ada butirannya kerana beliau telah di soal siasat selama 5 jam oleh SPRM.

Maka,  kata rakan IBM tu, beliau percaya untuk mencari wanita misteri tu bukannya mudah. Oleh itu, sudah tentu Anwar akan berusaha untuk mencari wanita tersebut supaya segala bahan-bahan bukti yang ada di tangan wanita tersebut di hapuskan. Maklumlah, wanita misteri tersebut menjadi kaya-raya, hidup mewah dek kerana pertolongan Anwar pada masa itu. Sekiranya, pencarian tersebut gagal, rakan IBM tu kata, sudah tentu Anwar akan gunakan khidmat BOMOH untuk mencari di mana wanita tersebut berada. Anwar akan buat apa saja. 

Dan ada juga cerita yang IBM dengar, bahawa Anwar mahu menuntut semula harta yang telah diberikanya kepada wanita misteri itu. Semasa menjaling hubungan rapat dengan wanita tersebut, Anwar langsung tak ambil kira apa yang akan berlaku kemudian hari. Bagi dan bagi. Itulah yang di katakan 'buruk siku'. Tapi....apapun, itu duit rakyat yang telah di songlap oleh Anwar dan kuncu-kuncunya. 

IBM setuju supaya kes ini di beri perhatian, buka kembali siasatan kerana ianya telah heboh dan laporan kepada SPRM telah dibuat. IBM dapat rasakan, Anwar tengah deman tu. Tak tahulah apa pulak helahnya kali ini, dan nama siapa pula yang beliau akan kaitkan?.  Itulah kepakaran yang Anwar ada. Beliau akah heret sesiapa saja dan cuba melenggah-lengahkan kes di Mahkamah seberapa lama yang boleh.

Tapi, sekiranya kes memiliki akaun luar biasa berjumlah RM3 billion sangkut, maka berakhirnya krier politik Anwar, dan berkuburlah impian Anwar untuk menawan Putrajaya dan menjadi Perdana Menteri. Pasti, Anwar akan gunakan khidmat bomoh. Sekian dari saya yang benar ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

1 comment:

  1. Buat solat istikharah sebelum pos atau tulis dalam blog. Itu pun kalau u all berani

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...