Thursday, January 24, 2013

Bila Pengkhianat Bangsa Menulis Dan Jadi Pencacai Pembangkang.......


ANDA kenal sapa dia ni?

Namanya Aspan Alias. Bekas Exco Pemuda UMNO Malaysia yang kecewa tidak terpilih sebagai calon pada PRU ke-13 ini meskipun dia puas membodek kepimpinan BN bagai nak rak. Mungkin menyedari penyamaran "musang" berbulu ayam"nya dapat dihidu oleh para pemimpin UMNO, khususnya Presiden parti, Datuk Seri Najib Tun Razak, maka dia fikir bahawa dia tiada harapan untuk dipilih sebagai calon pada PRU ke-13 nanti,  dia berpaling tadah dan menyertai pembangkang yang kononnya bakal calon DAP berbangsa Melayu bertanding di PRU ke-13.

Sakit hati, dendam pada kepimpinan UMNO, maka dia menulis, menfitnah dan melaga-lagakan ahli-ahli UMNO yang kononnya ada ura-ura untuk menjatuh dan menyingkir DS Najib dari UMNO. Jom baca [KLIK DISINI]........penuh dengan putar-belit, fitnah, dendam yang mana ianya menampakkan kebodohan kepada si penulisnya yang terang-terang kecewa setelah apa yang dia nak tak dapat dan kesampaian. Maka, berasaplah fitnahnya!!

 P/S ~ Manusia seperti dia ni lah yang membuatkan bangsa lain tidak lagi menghormati bangsa melayu dan agama Islam. Sanggup menjadi pengkhiant pada bangsa, agama dan tanah air semata-mata kerana meletakan kepentingan politik songsangnya lebih dari segala-galanya.  Penulisannya sebagai seorang blogger adalah merupakan emosi yang begitu tinggi, penuh dengan kebencian, dendam dan tak lebih apa yang disebut sebagi PENCACAI tegar bagi pihak pembangkang. Ya Allah, selamatkan negara ku ini dari orang-orang seperti si pencacai ni. Amin!.Ikhlas dari saya ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

4 comments:

  1. Kalau dalam Tentera,pengkhianat akan dibicarakan di dalam makhamahn tentera,jika didapati bersalah,hukumannya tembak sampai mati olih firing squad.Itu saja yang patut dikenakan pada bahlol Melayu saorang ini,sanggup mengadaikan maruah diri dan bangsa.Kalau masukm PAS atau PKR bolihlah dimaafkan,ni masuk DAP,samalah dengan yang seekor lagi AK 47.Nama samaran pun bebau nkomunis sebab negara komunis saja yang pakai senjata AK 47.Malu.

    ReplyDelete
  2. Salam askar tua,

    Itulah yg terjadi pd org2 melayu kita yg cepat kecewa sekiranya apa yg mereka hajati tidak tercapai. Politik mereka bukanlah berasaskan politik yg tulin, perjuangan mereka bukanlah perjuangan yg tulin...mereka mengejar kebendaan dan nama.

    Bila tak terlaksana, atau di ketepikan, maka mereka akan kecewa dan akan meroyan dan akhirnya sanggup mengadai maruah bangsa, agama dan negara. WA.

    ReplyDelete
  3. Sdr,
    Saya bukan apa tapi sedih kerana saya dan rakan seperjuangan telah bertungkus lumus sampai ada yang terkorban dan cedera kekal mempertahankan tanah air,termasuk rakan yang bukan Melayu dari ancaman Komunis ada wujud spesis maanusia saperti Aspan.Bukan untuk menungkit atau meminta belas kesihan tapi hargai lah titik peloh dan darah kami dengan tidak menyokong satu parti yang terang-terang cuba untuk menidakkan pergorbanan kami dan condong ke arah Komunisma. Salam

    ReplyDelete
  4. askar tua,

    Syabas Sdr. Memang betul. Patut kita buang apwcis manusia seperti Aspan ni. anusia yg mengejar kebendaan yg langsung tidak menghormati perjuangan yg diberi oleh perjuang seperti Sdr. Malah, mereka menagungkan pulak parti2 yg terang mengamal dan cenderong ke arah Komunisma.

    Manusi seperti Aspan ini patut di singkirkan dari masyarakat kerana ianya menjadinya seperti 'duri' dlm daging. Amat bahaya kepada bangsa dan negara. T. kasih di atas komen dan rintaha sdr askar tua. Teruskan perjuangan!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...