Wednesday, January 23, 2013

PM Tawar Bantu Satukan Fatah Dan Hamas, Pas Merah mata!!! ?

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Raazak dan isteri Datin Seri Rosmah Mansor diiringi Perdana Menteri kerajaan Hamas di Gaza, Ismail Haniyeh pada Majlis Sambutan Perdana Menteri di Rafah, di Gaza, Selasa. Najib merupakan Perdana Menteri Malaysia pertama menjejak kaki di bumi Palestin setelah melakukan lawatan kemanusian ke Gaza.

Malaysia, melalui Perdana Menteri, DS Najib Tun Razak menawarkan bantuan untuk menyatukan kedua-kedua kumpulan Palestin Fatah dan Hamas yang bertelagah. Perdana Menteri Malaysia yang pertama melawat Palestin, DS Najib Tun Razak menyatakan sokongan itu mengenai rancangan perdamaian bagi menamatkan perpecahan antara dua pergerakan Palestin. 

BERITA TERKINI (GAMBAR) :


Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Najib Tun Razak bersama Bekas Timbalan Presiden PAS Nasharudin Mat Isa, Menteri Luar Dato' Seri Anifah Aman, Menteri di JPM Jamil Khir Baharom serta Perdana Menteri Palestin, Ismail Haniyeh berdoa dihadapan bangkai kereta Almarhum Ahmed Al-Jaabari yang terbunuh akibat dibom oleh Israel.

P/S : Ini adalah lawatan PM Malaysia ke Gaza melawat saudara-saudara kita di sana. Janganlah juak Pas meroyan pula, apatah lagi bila Pas nampak Ustaz Nasha, bekas Timbalan Presdien Pas ada bersama-sama Perdana Menteri. Bengkak habis le depa. Pas tak nak berdamai ke dengan Umno??....ikhlas dari saya  ~ IBM


TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMEBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...