Monday, January 21, 2013

Hadi Kecut Bila Disergah Karpal SINK?? PAS Hancuss!!!


KALAU dengan sesama bangsa dan agama, Pas terlalu lantang menghentam. Terkeluarlah bermacam-macam tomaham, keji-mengkeji dan yang sedihnya kafir mengkafir. Itulah wajah Pas sebenarnya terhadap sesama bangsa dan seagama iaitu terhadap orang Umno. Sedih, memang sedih bila kita kenangkan akan perilaku  para pemimpin Pas yang bergelar 'ulama'. Senang-senang depa mengeluarkan 'fatwa' bahawa undi Pas masuk syurga, undi Umno masuk neraka dan sewenang-wenang menghukum bahawa orang-orang Umno adalah dari golangan yang tidak mempunyai agama dan kafir.

Tapi, bila isu pengunaan 'Kalimah Allah' yang dituntut oleh DAPigs yang meminta Pas mengkaji semula akan keputusan Majlis Syura Pas yang tidak membenarkan kalimah Allah digunakan oleh orang kafir, orang kuat Pas, Presidennya Hj Hadi Awang dan Mursyidul Amnya, diam membisu walaupun kedua-kedua pemimpin Pas telah bersetuju dan akur apa yang telah diputuskan oleh Majlis Syura Pas baru-baru ini, walaupun pada suatu ketika kedua-kedua orang kuat Pas ini terus mempertahankan dan bersetuju dengan DAP bahawa kalimah Allah boleh digunakan oleh orang kafir. Apa punya 'U' turn le yang mereka gunakan??

Kini, isu tersebut di bangkitkan kembali oleh Pengerusi DAPigs, Karpal Sink yang menuntut agar Presiden Pas, Hj Hadi Awang mengkaji kembali akan keputusan Majlis Syura Ulama Pas tersebut. Ini jelas bahwa DAPigs mempunyai kuasa mutlak di dalam Pakatan Pembangkang dan DAP mahu Pas akur menurut kehendak mereka. Ini juga menunjukan bahawa Pas hanyalah penumpang di dalam Kapal Pakatan Pembangkang yang nakhodanya adalah DAP, dan PKR ada boneka yang digunakan-gunakan oleh DAP untuk memecahkan belahkan masyarakat melayu dan umat Islam di negara ini.

Apa itu Pas tidak nampak dan masih buta mata setalah diperlakukan sebegitu rupa oleh DAP?? Fikir-fikirkanlah wahai pengikut-pengikut Pas sekalian. Terimalah hakikat bahawa perjuangan Pas telah lari dari landasannya sebenar. Pas bukanlah sebuah parti yang memperjuangkan agama Islam, tapi, Pas hanyalah sebuah parti politik yang menggunakan agama sebagai perjuangan mereka. Hj Hadi dan yang lain-lain pemimpin dalam Pas memang tak ada 'telo' dan takut pada Karpal Sink, HAMPEHH!! kata orang Perak. Kesiannnn depa ulama semak. ~ IBM

~ PAS TETAP DICELAH KANGKANG DAP DULU KINI DAN SELAMANYA ~

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...