Monday, January 14, 2013

Panas.Panas!! Lagi Penduduk Selangor Tuntut Janji


KISIAN apek-apek cina ni. Sekarang baru depa sedar depa kena ditipu dan dipermainkan oleh pakatan Rakyat (PR) negeri Selangor. Dulu masa nak pilihanraya (PR), macam-macam janji yang pembangkang ni beri pada apek-apek ni. Janji itu, janji ini termasuklah DISKAUN cukai pintu. Sekarang ni apa sudah jadi, mana janji-janji depa tu?

Tu lah apak semua ooi, dulu tak mahu fikir, tak mahu dengar cakap orang. Memang pakatan rakyat tu kaki penipu. Politik mereka kotor. Depa bukan pembela rakyat. Tapi....masih belum terlambat. Pilihanraya (PR) ke-13 pun dah nak hampir, apa kata apek-apek semua tolak Pakatan Rakyat, buang depa semua dan sokonglah Barisan Nasional (BN). Inilah satu-satu parti politik yang benar-benar membela rakyat, negara, mendengar denyut nadi rakyat dan janji ditepati.

Cuba kita baca sedikit ucapan dan kata-kata semangat dan juga nasihat Perdana Menteri kita di Prorgam turun padang bersama rakyat dengan masyarakat India di Klang baru-baru ini :

Apa Macam apek-apek semua, bukan setakat apek sajalah, malah semua rakyat Malaysia....Jom kita belasah dan humban Pakatan Rakyat ni ke longkang dan pastikan Barisan Nasional (BN) terus memerintah, begitu juga negeri Selangor. Arios..jumpa lagi dari saya ~ IBM


TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...