Saturday, January 12, 2013

Himpunan Kebangkitan Rakyat : Untuk Tujuan Politik Rupanya...Sial!!!


AKHIRNYA terbongkar juga. Ini tercetus dari mulut sial pengarahnya, Mat Sabu@Mat Sabun tujuan sebenarnya 'Himpunan Kebangkitan Rakyat' diadakah. Katanya menaikkan 'mood pilihanraya' untuk mengajak rakyat menumbangkan kerajaan yang sedia ada. IBM dah agak, boleh  baca apa yang ada dikepala otak Mat Sabu ni. Apa sialnya manusia seko ni. Mati nanti berasap kubur kamu Mat Sabu ooi. Dalam dada dan hati kamu penuh dengan dendam dan pembohongan. Bertaubatlah Mat Sabu ooi.!!

Dan....katanya lagi, himpunan rakyat ni juga bertujuan hendak menjadikan Malaysia sebuah negara dunia ketiga yang pertama mengambil alih pemerintahan melalui pilihan raya (PRU) secara aman dan tenteram. Kepala otak dia. Ambil alih secara aman? Kalau macam tu,. kenapa nak adakan demonstrasi haram, himpunan rakyat dan banyak lagi?

Ini menunjukkan, pembangkang cakap tak serupa bikin. Mereka tahu, Mat Sabu tahu, mereka tak akan dapat menumbangkan kerajaan Barisan Nasional (BN) yang semangkin kukuh dan di senangi oleh rakyat sekarang. Maka, tiada jalan lain bagi pembangkang, buat demo, buat kecoh dan heret rakyat bersama mereka demi untuk mencapai matlamat dan niat busuk mereka.

Apapun kita tunggu perkembangan seterusnya hari ini. Sekian dari ~ IBM

~ KATAKAN TIDAK PADA HIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT ~

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...