Tuesday, January 8, 2013

Tanah Diteroka, DAP Yang Dapat. Apa Jadahnya Kerajaan Kelate Ni??


DUA Peneroka Begitu Kecewa Apabila Tanah Yang Mereka Usahkan Sejak Pulohan Tahun Lalu Diberi Kepada Pihak Lain Di Relai, Gua Musang, semalam.

Siapa Yang tak geram. Berpuloh-puloh tahun tanah tu diusahakan, tiba-tiba dengan sekelip mata je, tanah tu dah bertukar milik, dah jadi hak orang lain. Kata nak tolong rakyat, negeri berkebajikan, tapi...kenapa ia boleh berlaku sedemekian rupa?. Apa dah jadi dengan Pok Nik yang begitu lantang mengatakan dialah Menteri Besar yang berjiwa rakyat. Tak tinggal pun di kediaman rasmi kerajaan. Kononnya nak bersama dan mendekati rakyat Kelantan. Podah!!..semuanya tu bohong belaka.

Tapi...apabila IBM baca di satu artikel yang paparkan oleh sebuah akhbar tempatan, jelas menunjukkan kerajaan Kelantan, terutama, Menteri Besarnya yang besar kepala, cakap tak serupa bikin. Kerajaan PAS Kelantan adalah kerajaan penipu. Mereka belajar menjadi penipu setelah berkawan dan berkongkol dengan parti DAP, parti 'rasis'. PAS memang dah jadi kuda tunggangan DAP. Kesian kat rakyat Kelantan yang menjadi mangsa politik kotor PAS yang terang-terang menipu rakyatnya.

IBM tak mahu nak kupas-kupas panjang lebar akan al-kisah tanah rakyat yang dirampas oleh kerajaan PAS Kelantan ni, cuma IBM nak ingatkan kepada rakyat kelate, bangunlah, bangkitlah, jom kita tukar kerajaan baru di PRU ke-13 nanti. Kepada rakan-rakan yang lain, baca le sendiri artikel di bawah ni, dan buat penilian sendiri. Ikhlas dari saya ~ IBM


~ PAS ADALAH PARTI AGAMA SESAT ~

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...