Thursday, January 17, 2013

SPR Memang Terbaik. Pembangkang Dengki!!


SOAL tidak telus, tidak cekap, tidak bersih dan tidak amanah yang ditimbulkan oleh pembangkang terhadap SPR adalah satu tomahan dan tektik kotor dari mereka. Itu adalah satu tradisi dan amalan politik kotor yang depa amalkan sekian lama dan dah berkarat. Pedulikan dan persetankan mereka. Apa yang perlu, SPR teruskan tugas dan jalankan PRU ke-13 ini dengan penuh didikasi. SPR memang boleh!!.

Pengerusi SPR, Tan Sri Abdul Aziz Mohd. Yusof ketika memberi jaminan itu berkata, ini berdasarkan pelbagai langkah serta perubahan yang dilakukan setelah mendapat cadangan daripada jawatankuasa khas dalam usaha mengemaskini serta memperbaiki proses pilihan raya.


Meskipun timbul pelbagai persepsi bahawa Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) paling sengit, getir dan mencabar, namun Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) tetap yakin proses pilihan raya itu akan berlangsung dengan lancar, bersih dan terbaik.

Menurut Tan Sri Abdul Aziz, pembaharuan itu antaranya penggunaan dakwat kekal, undi awal, wujudnya akses media bagi parti-parti politik, pemerhati antarabangsa dan syarat pemakaian pas untuk memasuki pusat-pusat mengundi. Kalau nak di ikutkan kerenah pembangkang, satu kerja pun kita tak boleh buat. Biar mampus le depa tu. Kalau mereka kata (pembangkang) begitu telus, bersih dan cekap, mai kita teliti dan baca sedikit keratan akhbar (dibawah) semasa pemilihan Jawatankuasa tertinggi Pusat (CEC), DAP, adil dan telus ke tu?? :-


Apa sudah jadi?..adakah ketelusan dan bersih di pemilihan tersebut seperti apa yang mereka laung-laung? Depa lagi teruk Macam ini ke nak memerintah negara? Lagi celaka... puiiiii!!...fikir-fikirkan. Sekian dari saya ~ IBM
~ INGAT KOMUNIS INGAT DAP ~

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...