Thursday, January 31, 2013

Tidak Mungkin Hujan Naik Ke langit, Tapi, Mungkin BN Sapu Bersih Di Perlis!!

SAMADA berjaya atau tidak Barisan Nasional (BN) catat kemenangan 100% di Perlis pada PRU ke-13 nanti, itu, bukan masalah Pas. Menteri besar Perlis, DS Dr Md Isa Sabu (gambar bawah) ada ramuan khas bagi BN memenangi semua kerusi di Perlis dan terus memerintah. Pas sepatutnya sedar bahawa Pas tidak laku dan tidak di terima oleh rakyat negeri Perlis.

Luahan hati yang penuh dengan perasaan dengki, dibuat oleh Pesuruhjaya Pas Perlis, Hashim Jasin. Jelas, luahan yang di keluarkan oleh Hashim Jasin adalah luhan orang yang kecewa dan akan kalah. IBM dapat rasakan betapa kecewanya beliau dan juga pencacai-pencai Pas yang mana memang sukar untuk menguggat kekuatan BN di negeri Perlis.

IBM nak kongsi dengan kawan-kawan akan keluhan dari pemimpin tinggi Pas Perlis yang bercakap seolah-olah depa sudah tahu nasib yang akan menimpa BN. Tapi, IBM nak tanya sama depa, siapa depa ni semua, Tuhan ke??

Baca di link ini Sumber : http://antarapos.com/v1/index.php?q9nan56SpKPkoObnaNGXpVvZn7WscJRf. Mudah-mudahan rakan dapat menafaat dari nya. Insyallah. Ikhlas dari saya ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...