Wednesday, January 30, 2013

Akhirnya Anwar Akui Dia Tak Layak Jadi Pemimpin Negara. Apatah Lagi Jadi PM. Dia Yang Kata


MUKA 10 sen ni (Anwar), kalau berbohong, tabur fitnah, jadi batu api dan memutar-belitkan fakta, memang dah jadi darah dagingnya. Siang malam pagi petang, itulah kerjanya. Dan setiap kali dia berceramah, habis di maki-hamunya pemimpin-pemimpin kerajaan dan negara. Apa yang dibuat oleh pemimpin-pemimpin negara semua tak betul, kaki rasuah, dia je le yang betul. Baru-baru ini, ketika dia berceramah, dia menyelar bahawa pemimpin-pemimpin negara gagal mempertahankan hak semua kaum. Habis  segala kekayaan negara di rampas. 

Biar betul nuar. Tuduh jangan sebarang tuduh. Jangan panaskan suasana semata-mata kerana PRU ke-13 dah hampir tiba, dan jangan cuba-cuba nak jadi hero. Tembelang ko pun semua orang dah tahu. Kau bukanlah manusia yang sempurna, pendek kata, gerak-geri, tutur bahasa kamu tu orang dah boleh baca. Rakyat pun dah tahu muslihat kamu yang sebenar.  Kalau ia pun nak berceramah, berpada-pada le. Jangan sampai memudaratkan negara, ke dalam kamu nanti. Tak sempat nak bertanding nanti.

Kesimpulannya, segala apa yang si haram jadah ni keluarkan di dalam ceramahnya (Gambar : bahlol-bahlol asyik mendengar temberang si nuar) di merata tempat, adalah bohong semata-mata, hanya ingin mendapat simpati dari rakyat. Kita boleh nampak raut wajahnya ketika berceramah merupakan orang yang kecewa. Apatah lagi ketiak menjawat jawatan Timbalan Perdana Menteri, tiba-tiba dia dipecat dik kerana kesalahan sendiri dan merupakan seorang pemimpin kedua negara yang tidak bermoral.

Maka, berkuburlah cita-citanya untuk menjadi seorang Perdana Menteri sampai ke hari ini dendamnya bertaut dihatinya, kroni-kroninya juga turut menjadi mangsa. tiada lagi kontrak, tiada lagi habuan-habuan yang depa dapat, kerana anak haram jadah ni (Anwar) telah di pecat. Gagal, Anwar gagal dan akan gagal buat selama-lamanya. Dan memang kamu (Anwar) tak layak jadi pemimpin negara, apa lagi jadi Perdana Menteri (PM). Kesian..kesian. Apa kata kita SHARE [KLIK DISINI] , moga kita dapat banyak info akan temberang Anwar ni kepada rakyat. Itu je yang IBM nak kongsikan bersama rakan-rakan. ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...