Wednesday, January 30, 2013

Khalid Gagap Dah 'Gabra', Nak Bubar DUN Selepas 'Chap Goh Meh'?? Boleh Caya Ke Si Gagap Ni, Tapi....Kita Tungguuuuuuu!!

NAK tergelak le pulak bila IBM [BACA] sebuah akhbar pembangkang. Dah tentu korang semua boleh teka akhbar apa tu? Apa taknya, si Khalid gagap tu dah macam naik 'minyak', gabra, takut dan macam-macam lagi lah. Katanya, nak bubar DUN sekiranya kerajaan pusat melambat-melambatkan tarikh pilihan raya ke-13 (PRU KE-13). Alahai, cantiknya dia cakap.

Tapi, hakikatnya, si gagap ni sudah mula gentar, Dia tahu Selangor akan jatuh ke tangan BN pada PRU ke-13 yang akan muncul tak lama lagi. Dan, apa yang anehnya tu, kenapa pulak si gagap tu nak buburkan DUN Selangor selepas 'Chap Goh Meh'?...nampak beno negeri Selangor ni macam negeri Cina. Ada juga yang kata (dari sumber yang boleh dipercayai) bahawa itu adalah arahan dari DAPigs. 

Apa nak buat. Nama je Menteri Besar melayu, tapi...cina DAPig yang kontrol di Selangor ni. Itu pun korang tak faham-faham lagi??..Tukar..tukar je. Selesai masalah. Rakyat Selangor akan hidup aman dan bahagia tanpa Pakatan Haram. Harap maklum. Ikhlas dari saya ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

2 comments:

  1. Assalam Bro

    Hari tu tak mahu bubar Dun bila Parlimen di bubarkan...tak sabar aku nak tenguk si khalid ni lari malam dan bakar fail kat pejabat dia...heheheeeee....

    ReplyDelete
  2. W'kumuSalam ajai62,

    Itulah putar-belit pemimpin Pakatan Haram. Sat kata tak nak bubar, tapi, la ni nak pulak bubar. Memang dasar pengecut. Memang depa dah tahu Pakatan haram akan bungkus di PRU kali ini.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...