Tuesday, January 15, 2013

PM Baru Jepun Takut Ke Malaysia??..Harakah Bohong Lagi!!!

ITULAH kepakaran mereka. Menfitnah dan berbohong. Dah kehabisan modal. Sejak 'Himpunan Kebangkitan Rakyat' mereka gagal, mereka dah mula merapu, mencari bahan berita 'sensasi' le konon, nak membutakan mata rakyat bahawa negara Malaysia sudah tidak diterima lagi oleh negara Jepun. Maka, Malaysia akan disisihkan dari segi perlaburan dan banyak lagi peluang-peluang perniagaan oleh negara Jepun di bawah pimpinan Perdana Menteri barunya, Shinzo Abe. 

Bagi IBM, itu adalah cerita rekaan dari pembangkang. Bila masa depa berjumpa dengan PM baru Jepun ni? Walaupun tiada nama negara Malaysia di dalam senarai lawatan pertama Shinzo Abe, itu tak bermakna negara Malaysia hilang pada mata negara Jepun. Itu pembangkang je yang kata. Pembohong betui 'Harakah' ni. Buat cerita yang tak masuk akal langsung. Patut le senang-senang je parti depa, Pas dipermainkan oleh DAPigs.

Apapun, kita tak perlu bimbang. PM baru Jepun tu ada perancangannya untuk ke Malaysia, tapi belum tahu bila. Kita tunggu, dan sekiranya ianya menjadi kenyataan, kita nak tengok apa pulak reaksi dari Harakah dan PAS, parti ajaran sesat ni. Sekian dari saya ~ IBM

Mai Baca Pembohongan Dan Cerita Rekaan Dari Akhbar Harakah :

~ PAS ADALAH PARTI AJARAN SESAT ~

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...