Tuesday, January 22, 2013

PAS Serang Pejabat Karpal SINK??..HeHeHe...Bio Betui!!!



TERBUKTI BAHAWA DAPIGS BUKANLAH RAKAN KONGSI POLITIK PAS YANG SESUAI. PAS DIPERALAT OLEH DAP UNTUK MENDAPAT UNDI MELAYU. ITU SAHAJA.

SEKUMPULAN anggota akar umbi PAS di Pulau Pinang berhimpun di hadapan pejabat Pengerusi DAP Kebngsaan Karpal Singh di sini, bagi membantah kenyataannya mempertikai keputusan Majlis Syura PAS bnerhubung isu kalimah Allah. Perhimpunan lebih sejam di Jalan Green Hall yang diertai anggota PAS dari kawasan Tanjong dan Bagan Ajam itu diketuai oleh Pengerusi tetap PAS kawasan Tanjong, Zaidi Abu Bakar.


Mereka turut membawa sepanduk dan kain rentang yang memaparkan antaranya "Kalau Hang (Karpal) Nak Lawan Ulama Kami Langkah Mayat Kami Dulu", "Orang Melayu Jangan Undi Karpal", "PAS Wajib Keluar PR", "Kami Pertahankan Majlis Syura Ulama" dan "Karpal + Azmin Tidak Hormat Dasar PAS"

P/S ~Sapa suruh korang berkawan dengan DAPigs ni. Sekarang terimalah akibatnya. Kalau beginilah kesudahannya, apa lagi yang PAS tunggu. Ahli-ahlinya sudah memerontak dan hilang sabar. Pemimpin-pemimpin atasan PAS tak sedar diri lagi ke? Keluar je dari Pakatan Pembangkang. Selesai masalah. Tak dapat memerintah pun tak apa, asalkan nama baik agama Islam tidak tercemar. Ayuh PAS!!...jom cabut dan tinggalkan Pakatan. Sekian dari saya ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...