Tuesday, January 15, 2013

Anwar Tak Usah Berangan Nak Jadi PM Le, Ahli Pas Pun Kata Ko Tak Layak!!


KAW-KAW Anwar kena bantai oleh penyokong Pas. Mereka kata Anwar tak layak Jadi Perdana Menteri (PM) sekiranya pembangkang berjaya menawan Putrajaya di pilihan raya (PRU) ke-13 nanti. Sebenarnya mereka (ahli Pas) dah lama tahu Anwar adalah seorang yang tidak bermoral, tapi dik kerana terikut telunjuk pemimpin atasan mereka, mereka akur. Tapi....kini tidak lagi. Mereka menentang sekeras-kerasnya dan memastikan Anwar tidak dipilih menjada Perdana Menteri. Mana mungkin orang yang mempunyai banyak skandal, moral yang rendah seperti Anwar ni boleh memimipin negara??

Ini terbukti semasa 'Himpunan Kebangkitan Rakyat' pada Sabtu lepas, para peserta, rata-rata terdiri daripada penyokong Pas keluar meninggalkan Stadium Merdeka tak kala Anwar Ibrahim memberi ucapan. Maknanya ketua Pembangkang itu tidak diterima untuk menjadi Perdana Menteri. Mereka lebih percaya kepada Presiden mereka, Hj Hadi Awang layak untuk menjadi Perdana Menteri. Hehehehe...bagi IBM, Hj Hadi pun tak layak. HAMPEHH!!

Apapun lantak koranglah. Bergaduh, bercakaranlah sesama keorang. Yang penting, Barisan Nasional (BN) akan menang di PRU ke-13 nanti dan terus menerajui negara. Negara aman di bawah payung BN, dan negara akan jadi hura-hara, rakyat akan menderita sekiranya Pakatan Pembangkang memerintah. Fikir-fikirkah demi untuk kebaikan bersama dan juga untuk masa depan anak cucu kita. Ikhlas dari saya ~ IBM

IBM Sokong Akan Kenyataan Datuk Mohd Ali Rustam Ketua Menteri Melaka Bahawa... :


~ NEGARA AMAN TANPA ANWAR DAN PAKATAN PEMBANGKANG ~

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

5 comments:

  1. W'kumusallam bro. Akan dilaksanakan. Terima kasih. Dan minta izin juga utk pautkan blog saya di blog bro. Terima kasih. Selamat berjuang. ~ IBM

    ReplyDelete
  2. Pantat la ko org tua pencacai umngok

    ReplyDelete
  3. Hafiz Safuan,

    Itulah kerja korang...tak habis2 mencarut...

    ReplyDelete
  4. Orang tua

    marah ke sy berkata begitu..jd bagaimana pula dgn kata2 awk yg penuh dgn ketiadaan fakta dan merepek.ko pegi ke perhimpunan tu?ke ko tgk kat tv3 suku byk nie??

    ReplyDelete
  5. Pakai tye baget menteri ke bro??

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...