Friday, January 11, 2013

Kalimah ALLAH : Hadi Masih Berdolak-Dalik. 'Ulama' Apa Dia Ni??


MASIH lagi nak berdolak-dalih dia ni. Aduh!!...tak mengaku kalah. Ada je jawapannya. Dia je yang betui. Memang ulama semak si Hadi ni. Walaupun ramai dikalangan ahli-ahli tegar PAS yang tak bersetuju dengan pendapat Hj Hadi dan Nik Aziz tentang pengunaan kalimah 'ALLAH' di dalam bible, tapi Hj Hadi masih ada mempertahankannya. Hampeh betui dia ni.

Semalam di TV3 menyiarkan satu kenyataan dari seorang ahli tegar PAS sekeras-kerasnya  menentang dan tidak menerima apa yang dikatakan oleh pemimpin-pemimpin mereka tentang pengunaan kalimah Allah kepada agama lain.

BERIKUT KENYATAAN YANG MENGELIRUKAN DARI HADI DIPETIK DARI SEBUAH AKHBAR TEMPATAN : 

Bagi IBM, manusia yang bernama Hj Abdul Hadi Awang adalah manusia yang sombong, bongkak dan menidakkan kuasa Allah s.w.t. Beliau berlagak seolah-olah dialah manusia yang tinggi mertabadnya. Mimpi siang hari le ko Hadi. Apa yang kau lakukan di dunia ni, akan dituntut di akhirat nanti. Mata, mulut dan segala anggota tubuhmu akan menjadi saksi nanti. Buat le banyak-banyak dosa..buatlah....ini bukan doa, tapi realitinya ko memang banyak berdosa kepada sesama manusia. ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...