Friday, April 25, 2014

ANWAR BRAHIM TUDUH NAJIB HALANG OBAMA JUMPA DIA. PUIIII! SIAPA DIA (ANWAR)TU?

SABTU, 26 APRIL 2014
Gambar diatas inilah sebenarnya punca Nuar Brahim naik meroyan, sewel dan dah macam tak betul. Nuar 100% menyalahkan DS Najib yang kononya penyebab Presiden Amerika Syarikat, Barack Obama tidak mahu berjumpa beliau semasa lawatan rasmi Presiden itu esok ke Malaysia. Tak habis-habis Nuar yang gila jawatan buat hal dan menyalahkan orang lain sekiranya kehendak dia tidak dituruti. Memang dasar manusia sewel bagitulah. Tapi, isu Obama tidak mahu berjumpa beliau bukanlah agenda atau pun halangan dari Perdana Menteri. Mai baca kat bawah ni apa kata Perdana Menteri kita tentang dakwaan dan fitnah Nuar yang seperti budak-budak dan orang gila :

[KUALA LUMPUR: Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak menangkis dakwaan bahawa terdapat tekanan dibuat kepada Presiden Amerika Syarikat Barack Obama agar tidak berjumpa dengan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim. Beliau selepas mempengerusikan Mesyuarat Majlis Tertinggi Umno sebentar tadi berkata, tidak ada pihak yang menghasut Obama berjumpa dengan sesiapa sekali pun. Parti pembangkang baru-baru ini mempersoalkan ketiadaan slot Obama untuk berjumpa Anwar.  "Siapa boleh tekan Obama... Dia super power Presiden.. kita negara kecil," ringkas katanya].

Anwar sepatutnya cermin diri  sendiri dan tanya siapa dia sebenarnya. Kalau setakat jadi Ketua Pembangkang, janganlah menabik dada kononya dia berhak berjumpa dengan manusia yang paling berpengaruh di dunia, iaitu Barack Obama. Jangan buang masa le Nuar Brahim oiiii. Silap-silap duduk kat depan cermin, cermin tu pecah kerana meluat tengok gelagat si Nuar Brahim ni. Bagi IBM, jangan di layan sangat pael si Nuar Brahim ni. Tak lama lagi dia dah masuk penjara kerana Penjara Sungai Buloh sedang melambai-lambai dia. Marilah Nuar...marilah...hehehehe. Wasallam ~ IBM
"TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA"
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...