Monday, April 28, 2014

TAK DAPAT JUMPA OBAMA, NUAR HENTAM OBAMA DALAM PENULISANNYA DI AKHBAR 'WASHINGTON POST'. JADILAH LEPAS GERAM PUNYA PASAL....

ISNIN, 28 APRIL 2014
Anwar Brahim di lihat semacam orang gila talak. Kempunan nak berjumpa Presiden Obama, beliau mengambil kesempatan menghentam Obama di dalam penulisannya di dalam sebuah akhbar "Washington Post' mengritik dan mengesa Presiden Amerika Syarikat supaya membangkitkan soal kebebasan dan demokarasi. Inilah yang dikatakan seorang pemimpin yang tak tahu malu dan menganggap dialah pemimpin yang berpengaruh dan di sukai rakyat. Sebenarnya, Obama tahu siapa Nuar Brahim sebenarnya. Itu sebab beliau secara sengaja tidak mahu bertemu dengan Nuar dan tidak memasukkan 'bertemu dengan Ketua pembangkang' dalam agenda beliau semasa melawat Malaysia.

Oleh kerana kecewa, Anuar Brahim mengambil kesempatan menulis di dalam akhbar Washington Post kononnya mahu Obama membaca dan mendengar segala rintihan beliau. Memang tak malu langsung Ketua Pembangkang ni. Apa, dia ingat apabila dia mendedahkan akan kes liwatnya itu, Obama akan simpati terhadap beliau? Podahhhh! Sekali lagi IBM ingatkan Nuar Brahim supaya cerminkan diri. Konform cermin pun tak mahu lihat muka Nuar Brahim ni. Wasallam.

KERATAN DARI MALAYSIA KINI PORTAL PENCETUS FITNAH NO 1 NEGARA :
[Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim menggesa Amerika Syarikat supaya jangan hanya menumpukan kepada agenda perdagangan dan pelaburan sahaja dalam penglibatannya di Asia termasuk Malaysia , tetapi mesti juga kekal berpegang kepada nilai-nilai sebenarnya berkaitan soal kebebasan dan demokrasi. Katanya, lawatan Presiden Obama ke Malaysia hujung minggu ini dibuat pada masa yang penting dan ia merupakan masa yang sesuai untuk Obama membuktikan idealnya yang didukung dalam kempennya dan pada hari-hari awal pentadbirannya. Anwar menegaskan demikian dalam tulisannya yang disiarkan di akhbar Washington Post hari ini, ketika Presiden Amerika Syarikat, Barack Obama tiba di Kuala Lumpur hari ini untuk lawatan dua hari .

Pembangkang kecewa bahawa Obama tidak akan menemui Anwar yang disabitkan terhadap tuduhan liwat bulan lalu, yang menurut mereka, satu pertuduhan yang direka dan untuk membunuh karier politik Anwar. Bagaimanapun, Obama dijadual mengadakan pertemuan dengan beberapa wakil masyarakat sivil terkemuka esok, termasuk kumpulan pembaharuan pilihan raya BERSIH, Islamic Renaissance Front dan Majlis Peguam. Ini dilihat sebagai satu lagi tamparan terhadap pemimpin pembangkang di parlimen bagi pakatan yang memerintah negeri-negeri utama di Pulau Pinang, Selangor dan Kelantan]- MK.

"TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA"
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...