Wednesday, April 9, 2014

RBA PERLU DIHAPUSKAN KERANA PENCETUS KEMARAHAAN RAKYAT TERHADAP KERAJAAN. JOM PERANGI RBA!!

RABU, 09 APRIL 2014
Tentera siber propembangkang, Red Bean Army (RBA) dipercayai dianggotai oleh individu yang mempunyai pelbagai latar belakang dan bermotifkan untuk membangkitkan kemarahan rakyat terhadap kerajaan. Pengerusi Biro Antarabangsa Institut Kerjasama Islam Antarabangsa Malaysia (IKIAM), Fakhrul Azman Abu Bakar mendedahkan, RBA yang bertindak sebagai pengatur cara merosakkan keamanan negara itu terdiri daripada pegawai bank, pemandu teksi, peniaga kedai runcit/makanan, doktor perubatan, pensyarah kolej swasta dan mekanik. Menurut beliau, maklumat yang diperoleh daripada orang dalaman DAP itu mendapati modus operandi yang digunakan RBA cukup terancang iaitu untuk mencetuskan pelbagai isu semasa serta perkauman dan sekali gus membangkitkan kemarahan rakyat terhadap kerajaan.

Tentera RBA ini akan memberi maklumat palsu dengan menyebarkan berita negatif berkenaan ke­rajaan, sementara menyampai­kan tanggapan positif kepada masyarakat jika pembangkang diberi peluang mentadbir kerajaan pada masa akan datang. "Mereka juga menyasarkan peng­guna internet dan pengamal tegar medium popular seperti Facebook, Twitter, blog serta portal berita yang majoritinya pengundi muda dan boleh menyebabkan kepada menentang kerajaan," katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia, di sini hari ini. Dalam pada itu, Fakhrul Azman berkata, pergerakan tentera itu dipantau oleh pihak pembangkang sendiri yang beroperasi di Hotel Concorde, Kuala Lumpur dan KOMTAR, Pulau Pinang serta mereka dibayar secara tetap dan bulanan sejak empat tahun lalu.

Agensi penguat kuasa terlibat perlu segera bertindak berikutan golongan ini sudah melampau dan jauh daripada landasan perjuangan serta boleh membahayakan keselamatan negara dan perpaduan rakyat. "Mereka perlu menyiasat dan menahan individu terbabit dengan penyebaran fitnah terhadap kerajaan. Jangan memilih kes kerana isu yang dicetuskan tentera RBA ini melibatkan keamanan negara," katanya. Tambahnya, tindakan memfitnah dan menghasut rakyat berhubung isu kehilangan pesawat MH370 sejak kebelakangan ini perlu dibendung segera kerana mereka mencuba mencemarkan imej Malaysia di kaca mata antarabangsa.

P/S ~ Memang patut RBA kita perangi. Perbuatan mereka sudah melampau menfitnah dan menaikkan kemarahan rakyat terhadap kerajaan dengan memberi maklumat palsu dan tidak tepat. Ini adalah tajaan DAPig yang begitu rasis dan terlalu besar kepala kerana mereka ingin memerintah negara ini. Jom sama-sama kita berganding bahu, musnahkan RBA ini yang menjadi musuh no 1 negara sekarang ini. Puak-puak Cina celaka ini harus di beri pengajaran supaya mereka sedar dari mana usul mereka. Sial punya Cina DAPigs. ~ IBM
"TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA"
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...