Thursday, April 10, 2014

DAPIGS PUCAT LESI BILA DENGAR SHAFEE WAKIL ROS DALAM KES PEMILIHAN CEC NYA. BARU DIA TAHU!!

KHAMIS, 10 APRIL 2014
Dengar je nama Shafee pembangkang dah kecut perut. Begitu jugalah DAPigs. Kalau boleh dalam kes-kes mahkamah yang melibat pembangkang yang mencabar dan mendakwa kerajaan dan apa-apa juga kes yang melibatkan orang politik, pembangkang akan seram sejuk bila mendengar nama Shafee yang mewakili musuh depa. Berbalik pasal kes CEC DAPig ini, Peguam terkemuka, Tan Sri Dr. Muhammad Shafee Abdullah (gambar) atas akan mewakili Pendaftar Pertubuhan (ROS) dalam menghadapi tindakan DAP yang memaksa ROS mengiktiraf pemilihan Jawatankuasa Eksekutif Pusat (CEC) dalam Kongres Khas parti itu pada 29 September 2013. Ketika ditemui di Mahkamah Tinggi (Bahagian Rayuan dan Kuasa-Kuasa Khas) di sini, peguam, Gobind Singh Deo yang mewakili DAP memberitahu pemberita, pihak­nya mengetahui mengenai pelantikan Muhammad Shafee itu pada hari semalam.

DAP pada Februari lalu, mengemukakan permohonan untuk mendapatkan kebenaran bagi semakan kehakiman dalam usaha memaksa ROS mengiktiraf pemilihan CEC tersebut. Parti tersebut mengadakan pemilihan semula CEC dalam Kongres Khas itu di sini pada tarikh tersebut selepas diarah berbuat demikian oleh ROS yang tidak mengiktiraf keputusan pemilihan pada 15 Disember 2012.

Pada 26 Mac lalu, Hakim Datuk Zaleha Yusof memberi kebenaran kepada DAP bagi memulakan satu permohonan semakan kehakiman terhadap keputusan ROS tersebut. Terdahulu, Gobind hadir pada pengurusan kes tersebut di hadapan Penolong Kanan Pendaftar, Arun Nova Dass. Menurut Gobind, mahkamah menetapkan 11 Jun ini bagi lanjutan pengurusan kes itu dan mengarahkan DAP menyerahkan dokumen yang berkaitan sebelum tarikh tersebut. Setiap yang benar akan terbukti juga. Sampai bila DAPigs ni nak main wayang dan menyalahkan orang lain. Bodoh punya parti Cina DAPigs ni. Shafee, hapsukan DAP bodoh dan sombong ni. Wasalam ~ IBM

"TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA"
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...