Friday, May 18, 2012

Dik Kerana 'Senaman Punggong'...Pejabat Ambiga Di Pecah Masuk, Betui ke??


PERCAYA ke cakap si betina ni.? Katanya gara-gara dua demonstrasi oleh kumpulan anti-BERSIH di depan kediamannya di Bukit Damansara, pejabat beliau hampir-hampir di pecah masuk. Kononnya, kotak kawalan akses pejabatnya yang dirongkah pagi tadi. Itu yang mencurigakan beliau, kerana ianya merupakan cubaan untuk pecah masuk ke pejabatnya.


Perkara itu, menurut si Ambiga ni baru disedari kira-kira pukul 8 pagi tadi oleh pekerjanya, dan mereka membuat laporan polis di balai polis Jalan Travers, Kuala Lumpur. Tapi...tiada sumber lain yang menyatakan motif sebenar perkara itu berlaku.

IBM pula rasa muskil, kerana sejak himpunan BERSIH berlangsung pada 28 April yang lalu sampai kini, si Ambiga dan kuncu-kuncunya tak habis-habis menghentam polis, tak adil, mengelar polis anjing dan sebagainya, tapi...bila kena kat batang hidung dia, ada hati dan berani pulak nak jumpa polis buat repot. Bila le kerajaan nak dakwa si betina ni dan kuncu-kuncunya?..memang menyusahkan rakyat dan negara. 

Kalau dah tak percayakan polis, kenapa nak buat repot. Pergilah buat repot kat polis antarabangsa (Interpol). Kan korang ada link di luar negara. Lagi pun, betui ke gara-gara senaman punggong di depan rumahnya itu, berlakunya cubaan memecah masuk ke pejabatnya?....apa yang mereka nak cari?. IBM nasihatkan pada S Ambiga ni, jangan menuduh membabi buta, silap nanti muncul pulak setor 'Char Koay Tiaw' didepan rumah kamu.

IBM memang suka makan Char Koay Tiaw, memang sedap. Kalau le depa bukak pulak setor sekali lagi dan ada pulak diskaun, Char Koay Tiaw punya pasal, IBM pasti datang beli. Sambil tu boleh lihat dan tinjau-tinjau di sekitar rumah si betina sial ni. Maaf le kasar sikit. Memang geram habis pada betina yang tak sedar diri ni. Lepas ni ada BERSIH 4.0 ke? ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...