Sunday, August 12, 2012

DAPigs Tetap Tolak 'Hudud'. Mana PAS, Pekak Dan Bisu Ke???


MARUAH orang Islam khususnya orang melayu di negara kita ini benar-benar telah tercemar. Ini adalah gara-gara Parti Agama Sesat (Pas) yang tunduk terhadap kehendak rakan kongsinya semata-mata nak mengejar cita-cita politik kotor mereka. Cita-cita Pas untuk melaksanakan hukum 'hudud' dan menegakkan negara Islam dilihat akan terkubur, tidak akan kesampaian kerana DAP tidak akan bersetuju.

Jadi, mana yang dikatakan Pas adalah parti yang memperjuangkan agama Islam? Kena gertak sikit oleh DAP dah mengelabah. Mana pendirian pemimpin-pemimpin yang begitu lantang bersuara mengritik Umno kerana kononnya tidak memperjuangkan agama Islam dan pemerintahan kerajaan Barisan Nasional (BN) tidak mengikut lunas-lunas Islam. Mana mereka-mereka tu semua, dah pekak dan bisu ke depa semua ni?

Boleh dikatakan hampir setiap hari akhbar-akhbar tempatan mempaparkan al-kesah si Karpal Singh orang no 1 DAP yang terang-terang menolak cadangan Pas untuk melaksanakan hukum hudud. Katanya, dua perkara itu yang dicadangkan oleh Pas adalah perkara yang paling tidak dipersetujui oleh DAP. Dan......kenyataan pengerusi DAP tu 'KONSISTEN' akan dipertahankan dan akan terus kekal. Kepada Pas, apa lagi yang korang nak cakap? Baik korang buang je 'telo' korang tu. Cakap tak serupa bikin, bergegar-gegar, makin hamun semasa bangsa, tapi, bila berhadapan dengan DAPigs ni, kecut telo,  habuk pun tarak.

Maka, terserlah wajah-wajah dan krekter Pas yang sebenarnya. Bercita-cita tingggi untuk menawan Putrajaya hingga sanggup mengadai maruah parti, bangsa dan agama sehingga di perlekehkan oleh parti 'rasis' cina DAP ni. Pas bukan tak ingat apa yang dikatakan oleh Karpal singh satu ketika dulu. Langkah mayatnya dahulu jika Pas mahu mewujudkan negara Islam. Ayat tu memang pedih dan satu penghinaan kepada umat Islam di negara ini dan juga kepada penyokong-penyokong fanatik Pas. Tapi....sekali lagi Pas diam, kenapa?

IBM pun malas le nak membebel panjang dibulan puasa ni. Rasa nak muntah dan muak bila bercerita tentang kebodohan parti Pas dan pemimpin-pemimpinnya. Silap cakap nanti, hilang pulak pahala puasa IBM. Tak tahu le bila depa nak sedar. Dari pemimpin atasan mereka yang dah agak senja (Tua) sampailah ke akar umbi mereka. Tak pernah serik, asyik di buli oleh DAP. Kesian.

Diharap, pembaca diluar sana dapat memikirkan sama-sama betapa kita umat Islam dah mula ditindas, dibuli dan tak mustahil kita akan 'mengemis dinegara kita' di satu hari nanti. sekiranya pembangkang dan DAP memerintah. Percayalah. Pas tetap dengan angan-angan kosongnya, sombong, degil, terlalu mementingkan diri, seolah-olah merekalah penghuni 'Syurga Allah kelas pertama' di akhirat nanti. Orang Islam lain seperti orang-orang Umno ni, Pas anggap penghuni tetap 'Neraka Allah'. Masyallah.

Ini adalah pandangan ikhlas dari IBM buat semua. Kalau IBM salah tolong betulkan. Sekian dari saya ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA 
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...