Tuesday, August 7, 2012

Kebodohan PR Terserlah Bila 'Tema Hari Kemerdekaan' Mereka Berbeza.....

BILA Kementerian Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan mengumumkan tema 'JANJI DITEPATI', pembangkang mula goyah dan meroyan macam orang gila babi. Mereka mati-matian tidak bersetuju dengan tema tersebut, maka mereka mengambil keputusan untuk mengunakan tema mereka sendiri. Tapi.....yang bodohnya tu, tema mereka tu tidak sama. Hanya 3 buah negeri sahaja yang setuju mengunakan tema 'Sebangsa, Senegera, Sejiwa'.

Manakala di negeri Kedah, temanya berbeza. '55 Tahun Merdeka Terus Berbakti.' Ini jelas menampakkan mereka, Pakatan tidak sehaluan dan idea mereka adalah idea lapuk dan bodoh. Apapun lantak koranglah. Apa juga tema yang korang nak letak, korang punya pasal le. Bergesel le korang, bergaduh le korang. 


Yang penting sekarang ni, kerajaan, terutamanya Kementerian Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan jangan terikut-ikut rentak dan jangan gusar dengan ugutan mereka. Tema 'Janji DiTepati' hari dikekalkan. Biarkan mereka, pakatan rakyat dengan keegowan dan kebodohan mereka. Rakyat pun dan bosan dengan telatah mereka, tak habis-habis menentang kerajaan dan meyusahkan rakyat.

IBM harap, rakyat dapat berfikir dan menilaikan siapa pembangkang yang sebenarnya, dan adakah rakyat benar-benar akan terbela sekiranya mereka (PR) menjadi kerajaan sekiranya mereka menang di PRU ke-13 nanti. Apa yang IBM nak jelaskan di sini, jangan tersalah pilih, kerana kesannya amat-amat mendalam. Buktinya?......korang fikirlah sendiri. Sekian dari saya ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...