Monday, August 27, 2012

ADUN DAP Kata Noh Omar 'Gengster' Dan Ada Ciri-Ciri 6 - Dalam - 1

  Last warning! lu jangan main-main sama gua tau, nanti gua saman sama lu..

EGO, sombong, garang, ganas, gengster, samseng. Itulah ciri-ciri yang ada pada Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani, Datuk Seri Noh Omar yang dikatakan oleh ADUN Sekincan, Nge Suee Lim. Malah beliau membuat perbandingan dengan bekas Menteri Besar Selangor, Khir Toyo yang mana mengikut kata Nge, lebih baik dan berbudi bahasa jika dibandingkan dengan Noh Omar. Woww...dahsyat kenyataan tu. Betul ke, ada muka gangster ke Noh Omar ni?

Pertikaman lidah ini bermula apabila DS Noh menyaman Ng sebanyak RM10 juta gara-gara Ng menfitnah DS Noh kononnya memiliki tanah dan menyewakan tanah tersebut kepada syarikat ternakan udang. Tapi......adakah itu menjadi satu kesalahan? Nampaknya pemimpin-pemimpin DAP, termasuk Nge Suee Lim ini sengaja nak mencari pasal dan mengeruhkan lagi suasana politik di Selangor ini. Mentang-mentang depa pegang Selangor.

Ingat balik kisah dia langgar budak melayu bawak motosikal dan lari kerana dia mabuk semasa memandu

Kalau pemimpin DAP seperti Nge ingat dia seorang pemimpin atau wakil rakyat yang bersih, bertanggung jawap dan berdisplin, cuba beliau imbas kembali akan insident beliau melangar seorang (budak melayu) pemonceng motosikal ketika beliau MABUK ketika memandu dan terus lari? Masih ingatkah lagi Nge? dan..apa sudah jadi kes itu? Oleh itu, IBM nak peringatkan pada DS Noh Omar, jangan di beri muka pada Cina DAP seko ni.

Kalau beliau boleh mengelar DS Noh sebagai 'GENGSTER' dan ada lima lagi gelaran seperti yang IBM paparkan di atas tu,  bukan IBM kata tau, Nge yang kata, elok benarlah Cina sial seko ni di dakwa sekali lagi. Tengok macam mana dia mengaibkan Khir Toyo dengan isu pembelian tanah dan rumah banglo dengan harga yang murah. Itulah kerja dia untuk menjatuhkan Khir Toyo pada masa itu. IBM bukan nak jadi batu api, tapi, sudah sewajarnya Nge ini di ajar. Kalau tidak dia akan naik tocang.

Oleh itu, sekiranya DS Noh tidak mempunyai ciri-ciri 6- dalam - 1, seperti apa yang didakwa oleh Cina DAP ni,  maka elok benarlah sesuatu tindakan harus diambil untuk mengajar si cina biadap ini. Baca DISINI anda akan boleh membuat kesimpulan akan kenyataan cina DAP ini terhadap DS Noh. ~ IBM
TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...