Thursday, August 16, 2012

Niat Jahat Pembangkang Memfitnah PM Terus Dibongkar!!

Anuar Shaari
PEMBOHONGAN dan fitnah yang mengaitkan Perdana Menteri DS Najib Tun Abd Razak dengan pembunuhan Altantuya Shaariibuu, kini semakin hangat, panas dan terbongkar juga akhirnya. Dalangnya telah dikenal pasti. IBM harap ianya akan selesai secepat mungkin, dan si penfitnah elok dicampakkan ke dalam penjara. Memang mereka-mereka ni rakyat Malaysia yang bacul, sial dan sampah masyarakat yang sentiasa menyusahkan rakyat dan negara.

IBM tak nak memperkatakan isu ini lebih panjang. Kalau tak percaya, jom kita sama baca akan satu kenyataan yang benar dari bekas Setiausaha Politik penyangak dan penfitnah no1 negara Datuk Seri Anwar Ibrahim,  Namanya Anuar Shaari.

BERIKUT ialah kenyataan bekas Setiausaha Politik Datuk Seri Anwar Ibrahim, Anuar Shaari berhubung komplot memfitnah Perdana Menteri :

1. Saya difahmakan bahawa M. Puravalen telah menghantar surat saman kepada akhbar The New Straits Times (NST) kerana membuat liputan pendedahan Raja Petra mengenai komplot untuk memfitnah Perdana Menteri. Raja Perta mendakwa pada Julai 2008, R.Sivarasa telah menjemput beliau untuk bertemu buat kali pertama dengan Balasubramanim di rumah M.Puravalen.

2. Namun timbul tandan tanya di sini, mengapa M. Puravalen mahu menyaman NST tetapi tidak berani menyaman Raja Petra yang mendakwa Puravalen bersama Sivarasa terlibat dalam komplot memfitnah Perdana Menteri, bukannya NST. NST hanya melaporkan berita yang berunsur kepentingan negara atau 'fair reporting'. Apakah Sivarasa dan Puravalen ada iminiti dari sebarang laporan media.
  
3. Kita juga hairan mengapa Puravalen tidak membuat sebarang penafian secara terbuka di dalam akhbar terhadap dakwaan Raja Petra. Soalnya di sini, mengapa Puravalen hanya mahu saman tetapi tidak menafikan dakwaan tersebut.



4. Justeru itu, kita meminta pihak polis menyiasat dakwaan Raja Petra ini dengan kadar segera kerana ia membabitkan kepentingan umum dan negara. Jika dakwaan ini berasas, tindakan undang-undang perlu diambil terhadap mereka yang terlibat demi rakyat serta kedaulatan undang-undang.
 ~ Anuar Shaari

Maka, sama-samalah kita berfikir-fikir dan renung-renungkanlah betapa jijiknya komplot  pembangkang untuk menjatuh imej Perdana Menteri kita dirancang dengan begitu rapi oleh mereka demi untuk tujuan politik kotor mereka. Mereka bukanlah pembangkang yang boleh membantu kerajaan untuk menambahkan baik pentadbiran kerajaan (BN) yang sedia ada, tapi pembangkang sekarang ini memang betui-betui nak menjahanamkan negara.

Sekali lagi IBM nak ajak pembaca sekalian, befikirlah secara matang, dan pilihlah pemimpin dan kerajaan yang betul semasa PRU ke-13 nanti. Sekiranya salah pilih, kita semua rakyat akan merana. Kerana, sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tiada gunanya.
Sekian dari saya ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA 
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...