Wednesday, August 22, 2012

Suara Artis Masuk PAS Tidak Di Kira 'Aurat'


SATU ketika dulu bila di tanya kenapa Kelantan tidak hantar calon wanita ke Musabaqah alquran  maka si Aziz kata suara wanita itu aurat dan tidak akan menghantar nya untuk pertandingan Tilwah. Wah Islam sungguh Nik Aziz ni.Bagus.
Opps tapi itu dulu, sekarang lain, Islam masih yang sama cuma Nik Aziz sahaja yang sudah bertukar. Kini Suara wanita terutama nya artis tidak lagi aurat. Malah di anjur kan di hurung merata negeri untuk mencerita kan kehebatan PAS.
Untuk Islam dan agama tidak boleh , untuk PAS boleh, gitu lah kedudukan PAS di sisi agama Islam. Up sikit.
Bukan sahaja artis macam Abby, Aishah, bak kata bukan sahaja  janda janda tak berlaki, malah yang ada suami pun tidak apa , macam Wan Azizah dan Nurul izzah. Suara nya di pentas menjerit pekik hentam kerajaan tidak di kira suara yang aurat . Hebat tak PAS?
Cuba teliti sikit apa yang Si Nik Aziz ini kata satu masa dulu. Dan cuba lihat perbuatan dia hari ini, Dia bukan menyalahi sesiapa tapi  diri nya sendiri. Mungkin akibat terlalu banyak cakap dan kurang kerja lalu dia lupa apa yang dia kata dulu dulu.
Nik Aziz juga pernah mengkapir harbi kan diri nya kerana setelah berfatwa UMNO dengan MCA, dia pula dengan DAP. Jadi tidak hairan lah jika orang tidak faham Brand of Islam bawaan PAS.
Siapa lah yang nak faham , apa di haram dulu , bakal di halal esok lusa, ikut cuaca dan musim.
Orang PAS sentiasa bersilat sana sini menepis hujah kerana Nik Aziz punya kata - kata . Cuma di dalam PAS Nik Aziz di anggap semacam suci tidak boleh di tegur kata nya, Jika tidak Diktator tua ini akan suruh orang yang melawan nya keluar dari agama PAS. Begitu ketar nya kaki orang PAS dengan Nik Aziz.
Sampai bila lah umat Islam jadi permainan PAS dan Nik Aziz? Tidak serik serik ke diri di tipu? Ada orang boleh di tipu sekejap kejap, ada orang memang suka di tipu sampai bila bila waima sampai ke Tua. Kamu bagaimana?
SUMBER : Selangordaily.com
________________________________________________________________
Memang pemimpin-pemimpin Pas ni tak boleh ditegur. Apa yang mereka buat semuanya betui. Mereka tipu hidup-hidup penyokong depa. Kini, para artis pulak dah terjebak dengan janji dan kata-kata manis dari pemimpin-pemimpin Pas. Kesian. Mereka akan lebih sesat sekiranya mereka tidak cepat bertindak dan tinggalkan Pas. Kepada soalan yang diajukkan oleh penulis, agak-agak le, sapa yang harus jawab?....hehehe...tepuk dada tanya selera. Ikhlas dari ~ IBM
TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...