Monday, August 6, 2012

Isu HUDUD : Pas Dihina Lagi. Kesian!!

PAS memang tak sedar diri. Dihina oleh rakan kongsinya tentang perlaksanaan hukum hudud pun Pas masih nak berkawan dengan DAPigs. Dah terang, pengerusinya Karpal Singh si kafir Harbi tu menolak hudud, tapi Pas masih terhengeh-hegeh, masih nak berkawan dengan DAP lagi. Hairan dan ajaib IBM mengenangkan perangai pemimpin-pemimpin Pas ni yang sanggup mengadaikan maruah agama dan bangsa demi cita-cita tinggi mereka dalam politik.

Penghinaan demi penghinaan dan kenyataan demi kenyataan telah di buat oleh si kafir Harbi ni, tapi...Pas tetap mahu berkawan dengan DAPigs yang terang-terang menolak perujudan negara Islam dan perlaksanaan hukum hudud. Itulah penderian tetap DAP, 'No Islamic State and Hudud Law'. 

Tapi...disebalik kebodohan dan kedegilan pemimpin-pemimpin atasan Pas yang masih mahu bersama DAPigs di dalam Pakatan Rakyat, IBM dapat berita bahawa ahli Pas di peringkat akar umbi mahu parti itu keluar segera daripada pakatan pembangkang kerana kebiadaban DAP serta Pengerusinya, Karpal Singh terhadap Islam merupakan satu perkara yang tidak boleh diterima dan tidak boleh dimaafkan.

Maaf, tiada hudud dan negara Islam di dalam BUKU JINGGA Pakatan? Ada faham? - Karpal

Kenyataan tersebut dibuat oleh bekas Ketua Dewan Pemuda Pas Pulau Pinang (lupa pulak namanya), mereka berpendapat selagi Pas berada dalam pakatan tersebut, perjuangan Islam yang selama ini menjadi asas perjuangan parti tersebut akan terus dikekang hebat oleh DAP. Sekarang baru nak sedar ke? Kenapa semasa memegang jawatan KDPP tak nak bersuara, bila dah jadi bekas Ketua Dewan baru nak melalak? Tak de telok kota Pemuda Dewan Pas ni kot?

Menurut bekas ketua dewan pemuda Pas Pulau Pinang tu lagi, ia merupakan satu hakikat yang berlaku dan atas sebab itu golongan ulama di dalam Pas perlu tampil meminta pucuk pimpinan parti mengkaji semula kerjasama parti tersebut dengan DAP serta Parti Keadilan Rakyat (PKR). Rata-rata ahli akar umbi yang beliau temui menyifatkan kenyataan Karpal sebagai kurang ajar dan biadab kerana ia melibatkan kesucian Islam dan kepentingan umat Islam. Ini bukan soal Pas tetapi soal Islam dan umat Islam.

Bagus le kalau korang dah sedar. Tapi bagaimanana dengan pemimpin-pemipin Pas yang di atas sana tu? Bagaimana dengan Mursyidul Amnya, Presidenya dan yang lain-lain, dah bangun dari tidur ke? Apapun, terpulanglah kepada korang. Bila korang ni menggangap diri korang yang bertaraf ulama dan menjadi ahli syurga kelas pertama di akhirat nanti, korang fikr-fikirkanlah. Kalau korang masih nak dan terus di hina oleh DAPigs, teruskanlah berjuang bersama-sama Pakatan Rakyat, insyallah korang semua akan beroleh kejayaan.

Sekian dari saya ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...