Tuesday, October 28, 2014

LEPASKAN ANWAR AL-JUB DALAM KES LIWAT II NYA & BAGAIMANA DENGAN NASIB MAHASEWEL YANG GILA LAGI BANGGANG TU???

SELASA, 28 OKT 2014
KETUA PEMBANGKANG, Datuk Seri Anwar Ibrahim tiba di Kompleks Istana Kehakiman pada jam 8.50 pagi tadi bagi mendengar rayuan akhir kes liwat beliau terhadap bekas pembantu peribadinya, Mohd Saiful Bukhari Azlan. Sebelum memasuki kompleks berkenaan, Anwar sempat bertemu dengan penyokongnya kira-kira lima minit di hadapan Istana Kehakiman sambil melambai ke arah mereka. "Saya yakin, itulah sebabnya saya pulang semula ke negara ini. Badan kehakiman tertinggi negara seharusnya membuat keputusan berdasarkan undang-undang. Kata Anwar al-jub, tapi, muka nampak lesu kerana dah lama tak meliwat. Berakhirkah krier politik Anwar kali ini?....Kita tunggu..Mahakamah yang kan menentukan.


SEMENTARA itu, malam semalam di Universiti Malaya (UM) suasana menjadi tegang kerana para penyokong merempuh pagar untuk memasuki kawasan UM bagi mendengar 'Pidato' Anwar yang di anjurkan oleh persatuan Mahasewel UM yang fanatik dengan Anwar al-jub. Perbuatan mereka (mahasewel) itu tidak direstui oleh pihak pendtadbiran universiti tersebut. Dan....apakah tindakan pentadbiran UM terhadap para mahasewel mereka yang begitu taksub degan Anwar? Buang mereka, digantung dari pengajian?.....Sama-sama kita tunggu, kerana akhir-akhir ini para mahasewel sudah tidak lagi menghormati undang-undang dan pentadbiran Universiti tempat mereka belajar. Soalan : adakah mereka mahu belajar atau berjuang untuk Anwar al-jub? Kepada ibu-bapa pelajar-pelajar Universiti ini, fikir-fikirkan dan pantau atau nasihatkan anak-anak tuan/puan, yang mana satu pilihan mereka? Wasallam ~ IBM

2 comments:

  1. ANDA perasan tak? Lihat jari anwar dlm gambar diatas, bandingkan dengan jari lelaki Y dalam video chinadoll..... sebijikkkk!!!.
    Itulah yang menyebabkan saya 200% yakin yang lelaki Y tersebut adalah orang yang sama dgn lelaki kat atas tu!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ibm~nonbal,

      Salam. Betul tu saya setuju...:)...confirm Anwar al-jub BERSALAH!!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...