Monday, May 30, 2011

Bahaya DAP kepada kedaulatan dan perlembagaan negara

DARI MEJA IBM :


Sebuah buku bertajuk "Singapura Basis Isreal Asia Tenggara."

Assalamu'alaikum w.b.t dan salam ukhwah.

DAP Jadikan Singapura Sebagai Contoh Dan Tempat Rujuk

Sebuah buku bertajuk "Singapura Basis Isreal Asia Tenggara," karangan Rizki Ridyasmara, penulisnya menyebut bahawa Singapura sebenarnya di asaskan oleh Yahudi.

Menurut analisis penulis buku itu bahawa pembuka Singapura yang menurut catatan sejarah oleh British ialah Sir Thomas Stemford Raffles. Raffles seorang Yahudi, ayahnya bernama Benjamin Raffles, seorang kapten Kapal.

Pada tahun 1879, total penduduk Yahudi di Singapura tercatat sebanyak 172 orang, terdiri dari 116 kaum lelaki dan 56 perempuan. Tahun 1939 jumlah Yahudi di Singapura meningkat kepada lebih 1,500 orang.

Aktiviti Yahudi Singapura

Sebelum Isreal membuka kedutaan besarnya di Singapura tahun 1968, pada tahun 1955, seorang putera Yahudi Sephardim asal Irak, David Saul Marshall berhasil terpilih sebagai Perdana Menteri Singapura. Naiknya Maeshall bukanlah sesuatu yang terjadi tiba-tiba, bagai sulapan anak kecil, tapi sudah dirancanakan dengan matang oleh jaringan Yahudi yang memang banyak berkeliaran di Singapura.

Sebab itu, tidak hairan jika Lee Kuan Yew beserta Menteri Parlimennya, Goh Keng Swee, menunjuk Israel sebagai pihak yang harus diajak secara aktif dalam membangun Singapura secara keseluruhan, terutama dalam bidang pertahanan keamanan dan ekonomi. Permintaan Singapura agar Israel turun tangan, langsung disambut hangat Tel Aviv.

Sejak itulah, baik dengan terus terang atau pun secara sembunyi-sembunyi, Singapura dan Isreal selalu bersama-sama bahu-membahu, dalam mengkonstruksi negara pulau yang dulunya bernama Tumasik ini. Setelah merdeka, Singapura segera meminta Isreal agar membantu negeri itu untuk membangun angkatan perang, sistem pertahanan dan keamanan, serta jaringan intelijennya di Asia Tenggara.

Perdana Menteri Lee Kuan Yew dan Menteri Pertahanan merangkap Menteri kewangan, Goh Keng Swee secara intensif mengotak Isreal untuk keperluannya ini. Singapura memang 100% menggunakan jasa pakar kententeraan dari Zionis-Isreal.

Bekas Perdana Menteri Singapura itu, Lee Kuan Yew dalam biografinya pernah menulis bahawa Isreal jauh lebi hebat dan efektif dibanding dengan Amerika. Demekianlah sekilas tentang latarbelakang negara Singapura.

Singapura secara langsung sekarang ini telah menjadi tempat rujuk DAPig. Sebab itu sebaik sahaja membentuk Dewan Undangan Negeri Selangor, Kerajaan Selangor yang didalangi oleh DAPig telah membawa rombongan para ahli exconya melawat Singapura.

Kesimpulanya, sebagai orang melayu, kita haruslah bersedia bagi menghadapi apa jua rintangan dari DAPig yang akan mengugat kedudukan orang-orang melayu di negara yang kita cintai ini. Memang DAP telah menampakkan bahawa betapa bahayanya politik mereka dan DAP akan terus memperkudakan PAS dan PKR bagi tujuan politik mereka.

2 comments:

  1. DiMalaysia, Gerakan Yahudi begitu terancag dengan penglibatan DAP terutama dinegeri2 yang dikuasai pembangkang.

    ReplyDelete
  2. blogenstarz : Salam. Itu sebab kita orang-orang melayu harus bersatu. Tak mustahil negeri-negeri lain akan jatuh pada PR dan seterusnya DAPig akan memainkan peranan, sedikit demi sedikit mereka akan hakiskan kuasa melayu. Jadi, siapakah yg harus di persalahkan.

    Sedarlah wahai bangsa ku, bangkitlah dari dibuai mimpi......!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...