Wednesday, May 4, 2011

Yang mana lebih teruk, gila talak, gila KUASA dan gila SEKS??


Anwar Dakwa BN gila Talak...!!

PETALING JAYA - Ekoran dari kenyataan dan pelawaan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak, agar Pas meninggalkan Pakatan Rakyat dan menyertai Barisan Nasional (BN), Anwar berkata, BN sebagsi 'gila talak.'

Menurutnya, BN/UMNO juga dilihat sedang terdesak bagi meraih sokongan dan undi kaum Melayu sehingga sanggup melagakan PR.

Bagi pandangan saya, apa yang diucapkan oleh ketua pembangkang dan ketua pengkhianat bangsa ini, adalah pandangan orang yang sudah ketandusan idea, bercakap tanpa fakta. Ini semata-mata kerana dia merasakan dirinya tersepit dan cuba mengalih pandangan masyarakat terhadap masalah 'moral' yang sedang dihadapinya.

Bolehkah orang yang bernama 'Anwar' ini menjadi seorang pemimpin dan sekali gus menjadi 'Perdana Menteri'.? Dengan masalah moralnya, kes liwat dan terkini kes video seksnya, apakah ini pemimpin yang akan menerjui negara kita..?.....fikir-fikirkanlah. Bagi pandangan peribadi saya, hentikan itu semua wahai Anwar, cerminkan diri tu dulu. Ambil masa, berdiri di depan cermin, dan pandanglah wajah kamu tu puas-puas dan berfikirlah dengan fikiran yang waras, dan tanya pada diri kamu tu. Layakkah aku Jadi "Perdana Menteri'?

SEBENARNYA KAULAH YANG GILA TALAK, GILA KUASA DAN GILA SEKS. MULAI DARI SEKARANG, ELOKLAH PERSIAPKAN DIRI KAMU UNTUK MEMBELA DIRI PADA 16 MEI AKAN DATANG INI, ATAU BERSIAPLAH DIRI UNTUK SEKALI LAGI MENJADI PENGHUNI DI SUNGAI BULOH. BEREHATLAH KAMU DISANA. KALAU BOLEH BUAT SELAMA-LAMANYA. KERANA..MALAYSIA AMAN TANPA ANWAR IBRAHIM. IKHLAS DARI : IBM
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...