Thursday, May 26, 2011

Khalid Gereja akui rakyat Selangor tak sokong PR

Dari Meja IBM :

Assalamu'alaikum w.b.t dan salam ukhwah


SHAH ALAM - Ekoran perubahan mendadak senario politik di Selangor dan kembalinya sokongan rakyat Selangor kepada Umno/BN, kerajaan Negeri yang ditadbir oleh Pakatan Rakyat (PR) enggan membubarkan DUN serentak dengan Pusat bertujuan untuk memberi kekuatan kepada parti itu merampas pentadbiran negara daripada BN pada PRU ke-13 akan datang.

Ini, diakui sendiri oleh Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Samad. Katanya strategi PR bertindak sedemikian antaranya adalah untuk memberikan fokus tersusun dan perhatian serius bertanding di peringkat Parlimen. Dia seterusnya mengaku, PR tidak dapat sokongan rakyat dan terkini sokongan terhadap UMNO/BN begitu ketara dan ini membimbangkan PR.

Tapi, menurutnya lagi, setelah mentadbir negeri ini dan menunjukkan perkhidmatan yang baik, rakyat telah menerima kehadiran PR apabila pelbagai program yang dianjurkan mendapat sokongan rakyat. Betul ke ni Khalid..??

Menurutnya lagi, Pas yakin akan memenangi PRU akan datang kerana rakyat telah melihat usaha yang dilaksanakan oleh PR. Khalid juga menolak dakwaan sesetengah penulis blog yang mengatakan Pas Selangor di sisihkan oleh Pas pusat ekoran tiada calon dari Selangor yang dicalonkan untuk bertanding jawatan tertinggi di dalam pemilihan Pas yang akan datang ini.

Apakah Pas Selangor tertekan..?...katanya tidak, Pas Selangor tidak tertekan, ia tidak menjejaskan hubungan Pas pusat dengan Pas Selangor, malah katanya, Pas Selangor terus mantap. Begitulah sikap pemimpin Pas yang tidak mahu mengaku akan kelemahan dalam parti mereka dan akan terus membohongi rakyat. Nak ajukan satu soalan, benarkah Pas sebuah parti Islam..?..Hehehehe...jawaplah sendiri

3 comments:

  1. cakap khalid munafik ni tak boleh pakai..elok disula je sampai mati.

    ReplyDelete
  2. YB Raz : Salam. Memang benar. Si Khalid geraja ni memang munafik, pengkhianat bangsa dan agama. Kalaulah hukuman sula di terima pakai di dlm perundangan negara kita, memang patut dia di hukum sula.

    ReplyDelete
  3. Dah lama kawan linkkan bro...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...