Sunday, May 29, 2011

Yang syok memantat Anwar, tapi Nik Aziz sanggup pikul dosa..Hu hu hu..

DARI MEJA IBM :

Keratan dari akhbar Sinar Harian


Assalamu'alaikum w.b.t dan salam ukhwah.

SUNGAI BULOH - Umur dan terlalu lanjut, bak kata pepatah melayu, "rumah kata pergi kubur kata mari." Tapi manusia ini yang di gelar dan disanjung sebagai seorang 'Ulama' dan juga digelar 'Tok Guru' semakin hari semakin nyanyuk. Itulah dia ulama semak, Nik Aziz Nik Mat, Mursyidul Am Pas. Terbaru, Nik Aziz mahu pemfitnah terlibat sebar Video seks Ketua Pembangkang DS Anwar Ibrahim BERTAUBAT.

Katanya, Anwar bukan batang kayu. Dia pun tahu malu. Orang buat fitnah tidak akan merasa nikmat kubur apatah lagi hendak masuk syurga melainkan kena minta maaf dengan Anwar. Itu pun kalau Anwar bagi, katanya lagi. Saya hairan, yang syok mengodam si Anwar, tapi kenapa si tua bangka ni bermati-matian mempertahankan si nuar ni..?. Memang betul, Anwar bukan batang kayu. Tapi, dia bercita-cita untuk menjadi seorang pemimpin negara, iaitu Perdana Menteri. Untuk menjadi seorang pemimpin no 1 negara, mestilah mempunyai ciri-ciri yang berhemah, berfikiran terbuka, menunjukkan tauladan yang baik, tidak menyimpan dendam kesumat kepada lawan. Adakah Ds Anwar mempunyai ciri-ciri tersebut..?

Malah dia menampilkan dirinya sebagai seorang yang tidak bermoral, menghasut rakyat di sana-sini, dan terus terang saya katakan, Anwar memang seorang gila seks. Mempunyai hawa nafsu seperti haiwan/syaitan. Adakah ini calon yang Nik Aziz anggap akan menjadi seorang Perdana Menteri pada satu hari nanti..?

Apakah Tok Guru Nik Aziz benar-benar ikhlas bila dia berdoa ?

Pandangan ikhlas dari saya, Nik Aziz dan Anwar yang patut bertaubat. Dosa yang mereka lakukan terhadap umat Islam dan rakyat di negara ini begitu banyak. Bagi Nik Aziz, dia mungkin terlalu tua untuk memikirkan yang mana betul, yang mana baik. Dah lama benar, eloklah manusia yang bergelar Tok guru ini bersara dari kancah politik. Semankin hari dia membuat kenyataan semakin mengelirukan.

Tuhan itu adil. Masih ada masa yang tinggal untuk Tok guru dan Anwar meminta ampun dai Allah s.w.t dan terus bertaubat. Jangan asyik suruh orang bertaubat. Cerminkin-cerminkanlah diri kita dahulu sebelum menyuruh orang bertaubat. Jangan seperti ketam mengajar anaknya berjalan betul, tapi dia sendiri jalan sengit.
Keratan dari sebuah akhbar tempatan

Setiap kali bila adanya PRK, semasa turun berkempen, Nik Aziz selalu mengeluarkan 'Fatwa' nya sendiri, dan setiap fatwa yang dikeluarknya berbeza-beza, tidak konsisten. Diantara fatwa yang di keluarkannya ialah "UNDI PAS DAPAT PAHALA." Malah beliau ada membuat kenyataan atau fatwa yang mana undi Pas 'MASUK SYURGA'.

Kesimpulannya, saya sekali lagi merasa hairan, kenapa Nik Aziz bermati-matian mempertahankan kedaulatan DS Anwar.? Apa yang dia dapat dari Anwar? Yang sedapnya Anwar bukan dia. Mungkinkah ini yang dikatakan dunia sudah hampir nak kiamat. Dajal sudah turun ke dunia bagi menyesatkan seluruh umat Muhammad. Apa perlukan pemfitnah yang dikatakan oleh Nik Aziz perlu minta maaf..? Fikir-fikirkanlah...................

YANG PERLU BERTAUBAT IALAH NIK AZIZ DAN ANWAR IBRAHIM..!!
KARPAL SINGH PERNAH BERKATA : 'ANWAR MESTI BERTAUBAT'

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...